Tuesday, March 30, 2010

tagged by Kak Ezy

  1. siapakah diri anda kat rumah??
  • errr...seorang gadis yang suka bangun lambat..selalu breakfast tanpa mandi+gosok gigi disebabkan kebuluran secara tiba2 apabila mata tercelik...
  • tak pernah membasuh baju sendiri atau basuhkan baju family yang lain sebab tak pandai guna mesin basuh manual kat umah..heuheuheuehue...
  • kawan baik cimon..
  • bibik kepada emak semasa di dapur..
2. siapakah diri anda disamping rakan??
  • hhhmmm...pendengar yang setia..cewaahhhhhhh....
  • setiausaha yang baik kot...huhuhuhu
3. 5 benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai
  • kawen...:p
  • dean list untuk final exam..sob sob sob
  • honeymoon...weeeee~~
  • dapat pegang duit hasil titik peluh sendiri
  • jadi cikgu yang garang!!!
4. siapakah nama pasangan anda?
  • Noraman bin Saad
5. ceritakan 5 perkara yang paling anda suka tentang pasangan anda
  • bank saya...(mampus kalo aman baca nih)
  • driver saya...heuheuheu....
  • tenang
  • penyabar
  • kalis amukkan dan amarah dari saya..hohohohoho
6. bila tarikh anda couple??
  • 2 mei 2008.....(dah nak masuk 2 tahun kot...)
7. apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda??
  • biarlah menjadi rahsia kami berdua..:p
8. lagu tema cinta anda berdua??
  • bila nak saksi by spider....:)
9. apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda
  • apa2 yang membawa kebaikan TAPI saya tak nak kasih sayang dia kepada saya berubah okeh..
10. tag 10 rakan yang lain
  • wahai rakan2 sila tag diri sendiri yea...lalalalalala~~





te amo,
..:ejanlicious:..

Thanks for reading this entry ^___^

No comments: