Tuesday, March 9, 2010

3 cerita berbeza

  1. tahniah kepada my kezen kak salwa sebab dapat baby girl..baru anak sulung..waaa..tok dengan wan aku dah ada cicit..huhuhu..aku?? ehem ehem..mestilah aunty ejan...hahaha..hhhmm..tengok lah macam mana..kalau ada kenduri sambut cucu dekat KL i akan turun la ke sana..nanti mak kompemkan balik..tapi tengok la jugak kalau assignments aku yang berbaldi2 tuh boleh disetlekan dalam masa yang terdekat..huahuahuahua..
  2. tahniah kepada cimon sebab telah ditawarkan ke PLKN siri kedua 2010 yang akan datang..sila tepuk2 kaki..kat Wang Kelian kot alaaa yang dekat dengan Gua Kelam tuh..tapi........nanti cuti sem aku tak ada kawan lahhh..wawawawawa..
  3. tahniah kepada aku sebab geng LM aku dah berkurang..asalnya 4 orang..aku budak kimia, sorang budak math dan 2 orang lagi budah KH..baru2 nie check 2 orang budak KH dah berambus...apakah??







psssst: saya sangat kebulur chocolate indulgence..........;(





te amo,
..:ejanlicious:..

Thanks for reading this entry ^___^

No comments: