Thursday, March 25, 2010

dari sini dah boleh cium bau rumah di Taman Nuri




CUPPPPPPP!!!!!!!!!!.......sila abaikan lingkaran lebam di bawah mata kepunyaan tuan punya blog ini akibat kekurangan dan juga kelebihan tido yang terlampau2...hahahaha.....sebelum terlupa jangan dok usha lama2 parut jerawat kat bahagian pipi i okeh..pic ini disnap di balkoni bilik nenek semasa menunggu beliau menyiapkan diri untuk membawa aku dan juga najua ke Sri Putri untuk memborong tiket bas..akibat terlalu lama menunggu aku dengan tergedik2nya berposing ala2 lentok kepala dan badan kiri ke kanan sambil sebelah tangan menekan button snap di kamera sendiri..sadiskan kisah aku sebab tak ada yang sudi amekkan pic aku yang hudoh ini..wawawawawa.....
okeh..kembali ke tajuk asal...pukul 6 tadi seperti yang dijanjikan nenek bawak aku dengan najua pergi Sri Putri..kenapa nenek?? sebab nenek ada keta..so time nie la nak mengendeng2 dengan nenek..huhuuh...tujuan ke Sri Putri:
  1. beli tiket bas aku untuk cuti sem nanti..peduli apa aku kalo korang cakap aku lambat lagi nak balik..janji time study week nanti aku tak fening2 nak pikir pasal tiket bas nih..
  2. beli tiket bas untuk ami yang nak balik seremban esok..
  3. beli tiket bas untuk narul yang nak balik tangkak esok gak..
  4. beli tiket bas untuk fareha yang nak balik batu kurau cuti sem nih tapi malangnya konsortium tak bukak lagi tiket bas untuk bulan 4..hukhukhukhuk.......
so dengan bangganya aku mempersembahkan.......................

maap ler ibuk ibuk bapak bapak....kamera hp aku hanya 2 mp..so keblurran pic di atas harap dimaafi la yek...aku balik 20.4.2010..pukul 9 malam..tiket ini berharga RM72.20..bagi sesiapa yang terkejut inilah harga sebenar tiket bas saya untuk one way sahaja..dah taw tiket mahal tak boleh la nak balik selalu..hukhukhuk...lepas nie aku tak mau dengar dah yang jadual exam bertukar atau diubah..kalau tak aku pi claim balik harga tiket nih kat office fakulti..peduli apa aku..hohohohohoho....OMG!!...esok ada test pengukuran..satu haram pa pun tak baca lagi..harap2 pensyarah itu hanya mengautakan saja apa yang dibicarakan minggu lepas..hahaha..so seperti biasa time nak tunggu bas pergi kelas esok pagi baru study pengukuran..boleh ke macam tue??

tiba2 terasa nak kasi ciuman berterbangan untuk anda semua..mmmuuaahhxxx!!







te amo,
..:ejanlicious:..

Thanks for reading this entry ^___^

No comments: