Saturday, March 13, 2010

akhirnya...

cik puan blog...i miss u taw..arghh..dah lama tak update blog..almaklumlah 2 test dan 1 kuiz straight sampai membuatkan aku berkawan dan bemesra dengan buku jek..hari khamis test pengurusan dan keselamatan makmal..hhmm..ok lahh..boleh jawab kot..hari jumaat test pengukuran..macam hampeh taw..baru bukak nota time nak tunggu bas nak pegi kelas..hahahaha..dah la pagi2 tue gak yang ada kuiz..heuheuheu..aku tak leh fokus sangat kat pengukuran nih sebab esoknya iaitu hari nie ada test yang lagi penting..nasib baik la time kuiz pengukuran aku sempat jeling2 ezat kat sebelah..boleh la tiru 7, 8 soalan..hohoho..okeh..tadi pagi dah selesai test KOB..makk aaaiii..susah kottt....menci taw!!rasa macam tak berbaloi aku bangun pukul 3.30 pagi tadi study sampai matahari naik...eee...naik loya aku mengadap kimia bagai nih..dah la tido tak sampai 3 jam pun...wawawawawa...hasilnya..tadaaaaaa~~


mata bengkak sebab tak cukup tido..heuheuheuheu..

aku rasa aku tak dapat separuh pun dari fullmark....;(
aku benci KIMIA ORGANIK BIOMOLEKUL dan sepupu sepapatnyaaaaa.....tragedi di sem 1 pasti akan berulang..OMG!!






te amo,
..:ejanlicious:..

Thanks for reading this entry ^___^

No comments: