Sunday, March 21, 2010

dah agak...

whoaaaaaaaa.......dah lama tak hupdate blog...but 1st of all sorry kawan2 sebab aku terpaksa memprivatekan blog aku buat sementara waktu..aku nak tenangkan keadaan dulu..sapa2 yang dah baca post aku sebelum nih mesti dah paham kenapa aku meroyan tak tentu pasal..dan disebabkan pandangan dan luahan aku tue lahh yang membuatkan aku diserang bertubi2 di FB dan ada satu ketika sehingga air mata dara ku menitis..cewahhhhhh.....ramai yang mintak aku kembali view blog aku kepada orang awam macam dulu dan ada juga yang mintak aku invite diorang untuk baca blog aku..hhhmmm...baru aku taw rupanya blog aku nih diminati ramai gak ek..huhuhuu...tapi jangan risau sebab pasti suatu ari nanti blog aku kembali normal..korang tunggu yek...sekarang nie suasana dah reda..tiada lagi perlian dan kutukan di FB..aku harap benda nie akan terus macam nie..ouhh..time aku berserabut dulu aku sangat bersyukur dikurniakan teman2 dan adik tersayang yang sangat memahami..

cimon: thanx sebab backup aku..terharu sangat weyhh...i luv u so much..najua: thanx sebab sudi dengar masalah aku..ko diam2 sudah yea..jangan masuk campur..
ezat: thanx sebab banyak bagi pandangan dalam hal nih..
fareha: thanx sebab memahami dan pujukku ketika ku dalam kesedihan...shhh...jangan story kat sapa2 taw..malu cek..hohohoho..
aqil: thanx untuk kata2 semangat ko..tapi tak pe..biarlah aku yang beralah..
nasruna: thanx jugak sebab banyak bagi kata2 semangat..i miss u so muchhh..

last but not least to my beloved aman thanx sebab sudi dengar problem i dan memberi pandangan dalam masalah ini..i know lately abang banyak terasa dengan perilaku i kan?? sowiee..ilysm <3......






pssst: kepada yang berkenaan aku nak mintak ribuan maaf sekiranya aku ada sakitkan hati korang..biasalahh aku pun bukannya perfect sangat..hope kita still kawan macam dulu2..tak payah la nak panjangkan hal nie lagi..



te amo,
..:ejanlicious:..

Thanks for reading this entry ^___^

No comments: