Wednesday, June 2, 2010

Surat Penempatan Latihan Mengajar

UTM.31/14.15/1/4 JLD 17( 101 ) ------------------------------24 Jun 2009
-------------------------------------------------------------------------1 Rejab 1430H


NURUL IZZANIE BT ROHANI @ ADNAN

3 SPK


Saudara,

PENEMPATAN LATIHAN MENGAJAR

Perkara di atas dirujuk.

2. Sukacita dimaklumkan bagi menjalani latihan mengajar tahun ini, saudara telah ditempatkan di SMK CONVENT . Maklumat penempatan adalah seperti berikut:


Nama Sekolah: M08, SMK CONVENT
Alamat: 100, JALAN DAUD 84000 MUAR JOHOR
Zon: MUAR B
Tarikh Latihan: 19/7/10 - 22/10/10
Tempoh: 13 MINGGU
Opsyen matapelajaran: KIMIA
Nama Pensyarah Pembimbing: ABDUL RAHIM B. HAMDAN, DR.
Nama Guru Pembimbing: HAFSAH BINTI NGADEMIN, CIK
Nama Penyelaras Zon:

3. Sehubungan itu, saudara dikehendaki melaporkan diri di sekolah berkenaan pada hari pertama latihan mengajar, jam 7.30 pagi atau 12.30 tgh bergantung kepada sesi persekolahan.
--------
4. Saudara bertanggungjawab sepenuhnya kepada Pengetua sekolah di sepanjang tempoh latihan mengajar. Sila beri komitmen terhadap peranan sebagai seorang guru di samping menjaga nama baik universiti.
---------
-----------
Sekian, terima kasih.
-----------
---------------
"BERKHIDMAT UNTUK NEGARA KERANA ALLAH"
----------
Yang Benar,
HJ MEOR IBRAHIM BIN KAMARUDDIN
Pengurus Latihan Praktik
Fakulti Pendidikan
b/p Naib Canselor
samb 34170
s.k - Dekan
____________________________________________________________________
-------------------
tenkiu ehh AINA sebab publish surat ko kat blog..kalau tak aku pun tataw..huhuhu..tapi kan tapi kan siapakah DR ABDUL RAHIM BIN HAMDAN yang akan menyelia aku nanti eh?? tak kenal pon =.=
mesti pensyarah kimia fakulti sains neh..heerrhhh..tak kisah la sapa sapa pon janji boleh kasi aku A...mesti mesti demi nak naikkan PNGK...heuheuheuheu..sonok sonok jugak..tapi mampukah aku memikul beban yang sebegitu besar ini???
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
te amo,
..:ejanlicious:..

Thanks for reading this entry ^___^

7 comments:

deqyalalink said...

wahh selamat dtg ke muaaa hahaha...eh ke cik eja memang duk mua :p

nurulizzanieadnan said...

hehehe..
muar sgt asing bg dri saya
:p

Anonymous said...

hai izannie..... nak kenal... boley?

nurulizzanieadnan said...

siapakah anda??

Anonymous said...

saya yg menyukai anda.

nurulizzanieadnan said...

tenkiu sebab suka blog sy
rjn2 komen eh
=)

Anonymous said...

suke awok la