Saturday, June 12, 2010

PORTUGAL


hai sume sume..korang mesti tau kan World Cup dah start semalam tapi korang mesti tak berapa nak tau kan yang SUKMA kat Melaka dah start Ahad lepas..hohohoho..World Cup kali nie aku sokong PORTUGAL..kenapa PORTUGAL??
entah laa..saja suka suka..hekhekhek..kebetulan abang aku dapat bear portugal nih dari celcom masa pergi suarasa lastweek..so tergerak la hati nak sokong portugal lepas tengok Encik Blue nih..hehehehe..bukak je blog orang lain mesti ada entry pasal World Cup sampai aku naik jeles tahap dewa dewi..so untuk membendung dari jeles tak tentu pasal baik aku pun buat entry pasal World Cup even aku pun tak paham apa sebenarnya yang aku dok merepek sekarang nih..sob sob sob..
aucakkkkkkkkkk........

sekarang nie depan rumah aku ada kenduri kawen..kiranya jiran aku laaa yang kawen kan..so rumah aku dah dijadikan tempat makan beradab..disebabkan i nie mamarazzi yang sangat ayu dan pemalu i snap gambar disebalik tingkap je kot...haishhh...

tiba tiba ada sorang mak cik nih cakap kat mak aku.." haaa..nie dah siap elok dah meja makan..tak lama lagi dah kot nie..." ayat ini ditujukan kepada siapakah??

-

-

-

-

-

-

-

-

♥ ejan




Thanks for reading this entry ^___^

2 comments:

chocolate said...

sokong 1 je ke? hehe
xleh lawan aku.

nurulizzanieadnan said...

sokong mlaysia sbnrnye..
hekhekhek