Tuesday, June 8, 2010

bila cinta kini..tak lagi bermakna...


akhirnya berjaya jugak tengok cerita LBS nie kat wayang tadi..thanks dba and yati sebab jadi kuar hari ini even dah berapa kali asyik tak jadi jek..huhuhu..thanks jugak kat yati sebab sudi ambil dan hantar aku sampai kat rumah..haishhh..kalau tak disebabkan moskito buat hal dah lama aku pergi merempit sendiri ke CP..thanks kat anis sebab sudi nak hantar aku mula mula tapi tak jadi sebab yati nak mai amek..hehehehe..
bagi aku cerita nie sangat touching dan sedih..tanpa diduga air mata dara aku gugur dengan tiba tiba seiring dengan air mata kasyah..hekhekhek..sangat sedih laaa sampai dba kat sebelah aku keluarkan tisu..tapi aku tak..aku pandai cover lagi..hahahaha..jalan cerita memang la tak sebijik macam dalam novel..aku dah boleh dikatakan khatam dah cerita LBS nie sampai lahh siri kedua keluar buku Katrina dan last sekali buku Kasyah..dalam novel, ayu dengan kasyah start kenal dari zaman sekolah lagi tapi dalam movie baru kenal kat kolej..well..tak boleh la nak expect lebih lebih bila tengok kat movie..masa pun tak sampai 2 jam..tak kan nak cerita in detail macam dalam novel kot..huhuhu..
so korang semua tengok la cerita nie..besh ooo..tambah tambah kalau dapat pakwe macam kasyah..sangat setia even dulu penah jadi budak setan..hikhikhik..cerita nie baru bahagian pertama..lepas nie mesti ada sambungan lagi macam dalam novel dan aku mesti pergi tengok lagi..heuheuheuheu...


memang tak sah kalau tak snap gambar sebelum pergi..tapi yang hanginnya macam mana aku boleh tertinggal kamera atas sofa eh eh eh?? kalau aku bawak lagi meriah laa post kali nih dengan gambar gambar aku bersama besties...


mahu teropong pak cik posmen yang hantar surat kat rumah..auuwwww.....si polan tue dah post laa harta aku..hahaha..lepas nie semua dah selesai..tak payah ingat dah kisah silam..hohoho..


terasa sangat rendah diri bila jerawat sesuka ati bermaustatin kat muka aku sampai berminggu minggu...haishhhh~

kesimpulannya aku sangat seronok sangat hari ini sebab dapat tengok ayu dan kasyah di alam realiti even wayang kat CP macam hampeh..tiba tiba rindu nak tengok wayang kat CS, JB..

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

te amo,

..:ejanlicious:..


Thanks for reading this entry ^___^

2 comments:

deqyalalink in-situ said...

hahaha..nanti duk mua lagi sedey tade wayang :p

nurulizzanieadnan said...

eh?
bru taw yg muar xde wayang
hukhukhuk