Saturday, June 5, 2010

seronok layan budak budak

kemarin tengah hari keluar dengan mak pergi shopping..banyak sale sebab hari keputeraan agong lah katakan..seriuss memang banyak barang murah especially kasut dengan handbag..woowww..semua branded kot..sangat teruja..ada lah berkenan kat satu dua handbag nih tapi tak beli pun..last last sempat rembat sepasang kasut nak bawak pi santai santai..heuheuheu..

lepas sembahyang jumaat terus pergi rumah kezen sebab diorang baru balik dari KL..dah lama tak jumpa anak anak buah so sangat lah excited seketika..memang besh layan budak budak nih..abis semua beg tadika kena punggah sebab nak cari buku suruh aku baca sama sama..hehhh..yang kezen aku pulak dok cakap "haaa..kak nurul nie teacher..panggil teacher taw..." haishhh...bukan kak nurul laa tapi aunty nurul..semua anak kezen aku ada 4 orang termasuk yang baru berusia 54 hari..yang sulung nurul nabila..sangat pandai berkata kata..yang kedua muhammad irfan..sangat belemoih sebab sangat aktif..yang ketiga nurul aqilah..si budak yang kuat menagis sebab sangat takot dengan orang ramai..dok terperap dalam bilik macam anak dara nak kena pinang pulak..time aku dah elok elok nak masuk keta sebab dah nak balik baru mak dia dukung bawak keluar..baru aku boleh tengok macam mana rupa aqilah nih..heehhh..dulu jumpa pun time kecik kecik lagi..pemalu sunggoh..


hai..nama saya nabila


kakak kakak..meh buat peace sikit

ehh..maaf lah ketika ini aku kureng menutup aurat so tak leh laa nak upload pic aku dengan anak anak buah..hehehehe..si irfan plak buaih sampai nak snap gambar pun dok gerak gerak..belemoih plak tue..malas laahh lawan tarik telinga dengan budak tue suruh dok diam diam..

heeee..sempat lagi aku rakam video masa time tak ada apa dah nak main..main hantu hantu dah..main sep sep bom bom dah..main polis entry dah..main teka teka gambar dah..so layan lahh video kat bawah nie yea..

sila rotate kepala sendiri eh bila nak play video nih..aku tersalah teknik plak time dok sedap rakam..suara aku lahh tue yang lemak merdu disukai ramai mengajak nabila menyanyi bersama sama..teeeheee....perahsan!

minggu depan ada majlis cukur jambul si baby..mesti pergi untuk jadi geng enjit enjit semut budak budak nih..sekian....bai!

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

te amo,

..:ejanlicious:..


Thanks for reading this entry ^___^

No comments: