Friday, June 4, 2010

aku malas nak bikin kecoh sebenarnya

hhmmm..lately aku dah macam pemintak sedekah pulak..tapi yang peliknya benda yang aku mintak tue memang hak aku pun..dulu masa mula mula benda nie terjadi beria nak pos bagi aku..tapi sekarang haremmmmm...boleh plak si polan tue buat bodo jek..siap tipu lagi kot cakap bz tak boleh keluar sampai tak boleh pos padahal penipu..agak agak r nak tipu adik aku pun..bila dah terkena sekali sapa nak percaya mulut longkang macam ko tue..bila mesej mintak suruh pos jarang jarang sekali dapat respon..asal weyh?? ko tak ada duet eh nak beli setem 30 sen?? tak pe..nanti aku bank in kan rm10 untuk ko..buat ko beli sampul sekali..hahaha..
aku malas nak bising bising sebenarnya..aku pun malas nak marah marah nie..tapi aku pun ada tahap kesabaran jugak..dah ko beria janji dengan aku nak pos masa mula mula dulu so tunaikan laa..tak payah sampai nak menipu..dari aku respect dengan ko tiba tiba dah jadi macam nie..ko tak pikir ke barang barang aku yang ko simpan tue bukan hak ko?? aku malas nak serang ko kat wall fb ko sendiri sebab aku rasa ko tak perlu kot dapat publisiti dari aku..so insaflah wahai si polan...
kalau aku ada salah aku mintak maaf..aku tak nak la mempopularkan nama ko kat sini dan aku memang tak akan mention nama sapa sapa pun..SIAPA MAKAN CILI DIA AKAN TERASA PEDASNYAAA!!!!
Thanks for reading this entry ^___^

4 comments:

sakura_aainaa said...

fuyohhh.. sbar ek ejan.. ;)

nurulizzanieadnan said...

benci!

Anonymous said...

terkejut , terkejut ...aku lari .


oral b

nurulizzanieadnan said...

haaa..
jgn la jauh jauh
nanti susah kejar