Sunday, April 4, 2010

my lil sis


hhhmmm...macam mana nak mula ek...
okeh..assalamualaikum suma...sehat?? da makan?? da mandi?? da study?? da tdo??...sorry tak ada point nak intro lebih2..huhuhu..ekcely post nie ditulis time baru lepas cimon kol dari hutan..yelaaa dia kan tengah berkhidmat untuk negara..yang paling tak tahan dia mengadu dan menangis kat aku sebab tutttttttttt................dan last2 aku pun menangis sama2 dengan dia even benda tue tak ada kaitan dengan aku langsung..kalau ada orang sakitkan hati dia aku juga terasa sakit..kalau ada orang yang buat dia menangis aku turut juga menangis..dah la cimon..kalau orang tak mau kawan dengan kita tak payah la nak terhegeh2 nak pi kawan dengan dia..lagipun kumbang bukannya seekor..banyak lagi laki kat luar sana..kecik2 dah menangis pasal laki..ishhhh budak2 zaman sekarang...hahahaha...family aku pun dah pi melawat cimon tadi siap bawak makanan berkelah lagi kot..aku tak penah dapat macam tue sepanjang aku kat matrik perak dan juga kat skudai nih..jangan sebab benda nie ja hg jadi tension2 kat dalam hutan nuh..enjoyy laaa bebeh...bukannya suma orang dapat pengalaman macam hg..yesss..aku mengaku memang aku rindu cimon..hari2 kalau kol mak mesti tanya cimon ada kol tak..aku taw cimon tak baca apa yang aku tulis nie tapi atleast aku nak korang suma taw yang aku sayang sangat2 kat adik aku..sapa2 yang berani buat dia menangis jaga laaa..aku malas nak masuk campur hal rumah tangga orang nih tapi bila dah melibatkan adik aku sendiri aku "terpaksa" memaksakan diri untuk masuk campur tapi aku wakilkan aman jek..aku tak berani nak berdepan dan slow talk sorang2..aku takut aku tak leh tahan dari nak nangis..wawawawawawawa...jangan risau cimon..mak cakap nanti 28hb nih kami pi amek bawak balik cimon..tak payah dah dok bertapa dalam hutan tue lama2...sabar yea cimon..mak pun selalu dok mengadu yang mak asyik teringat kat cimon..pernah satu malam tue aku kol mak tengah baring2 atas katil dalam bilik aku dengan cimon..mak cakap sejak cimon tak ada mak selalu solat dan lepak kat bilik kami..mak terasa sunyi sangat..yalaaa sekarang nih yang ada kat rumah pun mak, ayah dengan abang je..masing2 bz dengan keja..sabar yea mak..lagi 2 minggu kakak balik teman mak plak...

tiba2 time aku tulis post nih pandangan aku jadi blurr blurr..sebab??
i'm crying!




te amo,
..:ejanlicious:..

Thanks for reading this entry ^___^

No comments: