Wednesday, April 21, 2010

H25 352

hanya tinggal kenangan
kami terpaksa berpisah atas tuntutan duniawi
kamar yang meninggalkan seribu satu memori
kat sini lah tempat aku bergelak ketawa
tempat aku bergosip
tempat aku berteduh daripada hujan dan sinar mentari
tempat aku menangis atas sebab2 tertentu
ada kes di mana kunci bilik patah semasa nak bukak pintu
ohh..sangat banyak kenangan di sini
selama 2 tahun aku menginap di aras yang sama (sebelum nie bilik 356) aku terasa sangat selesa dan puas hati
tapi bila mengenangkan kembali selepas praktikal aku mungkin tak akan dapat stay KTF lagi aku menjadi semakin sayu
Kolej Tun Fatimah yang amat aku sayangi....
selepas ini aku tidak mungkin akan menetap bersamamu lagi disebabkan kerenah birokrasi..(tak betul tak betul)
kepada rumateku dari tahun 1 sehingga tahun 2 yang baru berakhir tak sampai 24 jam yang lalu, Noor Izzati Ariff...
thanx atas persahabatan yang dihulurkan selama ini..ingat lah memori kita bergosip tak hingat dunia...kes keronsang..nak dekat pukul 10 malam turun meranti semata2 nak pergi beli milo cincau dan oren juice..
tengok cita hantu dalam gelap sambil tutup muka
stay up sampai pagi sebab study last minit...(aku lah tue)
stay up sampai lewat2 sebab nak siapkan esaiment...(kami lah tue)
tidak lupa jugak untuk ilmu yang dikongsikan...almaklumlah aku nie lampi sikit..huhuh
hhhmmm......insyaAllah kalau umur panjang kita tak akan jadi rumate lagi tapi kita akan jadi housemate plak..
to my classmate..
helmy
sofie
fareha
ing ren
coffee
lynn
and my ubat gigi......oral b
aku pasti akan rindu korang..biarlah orang nak cakap apa pasal SPK yang penting kita chill okeh!
nanti bila dah pergi praktikal kongsi2 lah story pasal sekolah dengan students korang..huhuhu..macam tak percaya plak yang kita dah nak praktikal..hhmmm...

almari yang banyak berjasa

meja study yang banyak berkhidmat

katil yang hidup segan mati tak mahu



lastly...kepada sesiapa yang bakal menghuni di bilik H25 352 korang akan kena wakenabeb dari aku..hihihihihi...layannnnnnnnnnnn~~~






te amo,
..:ejanlicious:..

Thanks for reading this entry ^___^

No comments: