Friday, April 9, 2010

anak jati kedah


esok kat stadium Bukit Jalil ada final piala FA Kedah vs Negeri Sembilan..pi pakat2 tengok weyhh...aku?? esoknye aku ada test keselamatan makmal kot..sebut pasal match bola nie tiba2 rindu kat rumah..mana tak nya bila ada live kat tv especially melibatkan team Kedah, 1 family aku kot dok depan tv..kadang2 mak aku pun join gak..hahahaha..bila time ada gaduh2, tolak2 mak aku mula lah menyampuk..laaa..awat main ganaih nih....awat dok betumbuk nuh..ayah dengan abang aku tok sah dok kata laaa...hingaq nak mampoih..aku dengan cimon??? weyhhh...hensem gila no 8 tue...dak2 no 10 lagi hensem..hahahahaha..besalah pompuan la katakan..dengaq cita abang aku amek cuti sebab nak pergi Bukit Jalil..drive sendiri kot..so yang tinggal kat rumah esok mak dengan ayah je..ayah sure lah tengok tv..mak plak aku tak pasti lah sebab tak dak anak2 nak teman mak tengok skali..hukhukhuk..yeahhh aku memang penyokong kedah...hope esok kenari balun cukup2...glory kedah glory..hahahahaha
cuppp...cuppp..cupppp..aku harap sangat abang aku tak jadi macam nie esok...........
-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-sumpah tak mengaku adek bradek..hahahahahahaha



PULUN KEDAH PULUN






te amo,
..:ejanlicious:..

Thanks for reading this entry ^___^

No comments: