Thursday, April 8, 2010

6 more..........

salam 1 Malaysia semua..hehehe..tiba2 mood berpatriotik menyelinap dalam otak..mana tak nye semalam paper BI buat research study pasal 1 Malaysia kot..abis tergeliat urat tangan sebab nak siapkan 5 pages research dalam masa 2 jam setengah jek...gila ahhh...dengan tak ada idea nak auta lagik..dengan grammar lari ke mana sampai tak larat nak kejar..last2 5 minit sebelum masa tamat aku da siap..fuhhhh....6 pages semuanya aku punya research study..tapi meh sini aku nak habaq mai..kalau ampa suma tengok 2 pages pertama aku punya research amboiii bukan men lagi kemaih kot tulisan..cun melecun..(saja nak hiperbola sikit).....,masuk page ke 3 tulisan aku dah macam aku tuleh tangan kiri..bayangkan la korang selama nie dok tuleh tangan kanan tiba2 tangan kanan patah..tanpa ada pilihan korang terpaksa tuleh guna tangan kiri..kalau yang dah besa tue lain cerita lerr..yang aku nak habaq kat sini tulisan aku hudoh kot sebab nak ligan masa..malaih dah aih nak pedo2...hahahaha..harap2 lecturer aku paham la noh tulisan aku yang macam tetttttttt tue..huhuhuhu..2 paper dah abis..hari nie tak ada paper..esok pukul 3 ada paper komunikasi berkesan..baca pun tak masuk2...aduhhhhhh......nasib baik la objektif..boleh ler tembak2..hahahaha..termasuk paper esok ada lagi 6 paper nak abis..banyak lagi kot..tak sabar lahh i nak balik rumah..cuti nak dekat 2 bulan setengah kot..sonok2....



psssst: post kali nie aku ajar korang cara nak speaking kedah..kalau tak paham sila rujuk kamus..heuheuheu....







te amo,
..:ejanlicious:..

Thanks for reading this entry ^___^

No comments: