Friday, February 26, 2010

jangan tanya kenapa


rasa nak mencarut tapi tak ada apa yang nak dicarutkan..nak carut dekat siapa pulak?balik-balik masalah nak jaga hati orang, tapi hati aku siapa nak jaga??nak luahkan benda tapi tak sampai hati.. last-last nanti orang kata - tak payah nak berlakon baik..sejak bila aku jadi pelakon dan ada satu soalan...

bila orang akan cuba menghargai? bila aku dah mati dan masa tu baru nak menangis cakap sayang aku ke?

biar la aku bodoh bangang pun..ada aku kesah??

argghhhh........aku memang TENSION!!!!!!

aku nak balik rumahhh..tak sanggup nak hadapi assignments yang buat aku hyper tension lagiii!!!!!

p/s:
itu tak boleh ini tak boleh..abis tue nak tengok sangat ke jenazah aku diusung keluar dari bilik nie?? suka ati aku laa nak buat apa..!!!
Thanks for reading this entry ^___^

No comments: