Friday, February 26, 2010

addicted~~

huhh..dah lama tak berblogging..masa ada tapi story yang tak ada..takkan hari-hari nak story benda yang sama plak kan..ouhh..hari ini cuti umum for maulidur rasul..salam maulidur rasul semua..hari nie seharian menghabiskan masa di bilik menyiapkan assignments yang berbaldi-baldi..banyak sungguh sehingga tak terbuat..semalam siapkan authoring..tengah hari tadi sampai lewat petang buat authoring lagi..pagi?? paham-paham je laa..hari ini tiada pagi buat saya yea kawan-kawan..celik mata je dah pukul 12 lebih..hahahaha..sangat kerugian masa di situ..tapi tak pe..bukan selalu..:P
macam tajuk post aku kali nie benda apa yang aku addicted sangat nih?? jeng jeng jeng....terimalahhhh....

hahaha..nie game petville yang aku sangat addicted sekarang nih selain farmville..comel tak sayang i nih?? panggil dia eva yea rakan-rakan..huhuhu..ada plak si aqil cakap eva nie macam gula-gula kapas..cett!! sangat kejam disitu..sekarang aku baru level 24..konsep game nie beli-beli barang keperluan rumah macam perabot, tingkap, pintu, wallpaper and bla bla bla..haaaa..game nie gak kita boleh belikan macam-macam jenis baju yang kiut miut untuk pet kita..


eva di ruang tamu

eva di dapur

shhh..jangan ganggu saya!!

bilik tidur eva yang sangat pinky okeh

toilet nie baru dapat je tadi sebab baru naik level..so kelihatan sangat buruk ini toilet sebab eva kekurangan wang mau renovate toilet bagi vouge sikit...;(

eva: telima tacih tawan-tawan sebab cudi melawat umah eva..jumpa lagi..tatatititutu~~









p/s:
~ so anda semua meh la join game nih pastue leh la jadi neighbour aku..
~ len kali aku story pasal ladang aku yang semak samun itu plak yea..
~ cimon sila jangan jeles!!




te amo,
..:ejanlicious:..


Thanks for reading this entry ^___^

No comments: