Saturday, February 13, 2010

HOME SWEET HOME....~day 2




seperti yang dijanjikan today is a dating time..wahahahaha..tapi sebelum kuar pergi dating perlu jalankan 1 misi dulu..apakah itu??masak la sayang oii..memandangkan ibu kuh mengambil alih tugas bibik di kampung selama 2 hari, jadi tugas menguruskan rumah disandarkan kepada aku..kenapa aku??sebab aku anak perempuan yang sulung dan tak pemalas macam cimon..hohohoho..bangun awal2 pagi dalam dok mamai2 lagi terus masuk dapur..sebelum tue kol mak kat kampung tanya nak masak apa..okeh..menu hari ini adalah sambal udang, sup sawi dan ikan masak kicap..cimon sedap2 dok tido kat atas dan aku plak tonggang terbalik kat dapur..sangat tak berhati perut itu budak..wawawawaw...aku masak nie untuk lunch and dinner skali kat ayah dengan abang aku..dalam sejam macam tue suma dah selesai..naik atas kejut cimon suruh mandi..ouhh..untuk pengetahuan semua cimon ikut aku japgi tapi ktorang drop dia kat giant sebab tak mau bagi dia kaco daun..hahahaha..tak lar sampai macam tue..ekcely cimon nak jumpa nana kat giant tuh..kalau ikut perancangan ktorang nak pergi tasik..tapi si keun plak wat hal..dah elok2 rancang bagai dia plak tak jadi follow..tak pelah..len kali boleh pi tasik lagi..dalam pukul 11 pagi macam tue aman datang amek aku dengan cimon kat umah..nie first time bertentangan mata setelah 2 bulan tak jumpa..hohohoho..dan aku jugak kasi present untuk dia punya birthday bulan lepas..destinasi pertama of course la giant sebab nak drop cimon kan..lepas tue terus gerak pergi alor star mall..memang niat nak tengok wayang tapi tataw nak tengok cerita apa..so aman pilih nak tengok lu pikirlah sendiri..bosan okeh..sampai aku boleh tetido dalam wayang kot..hahahaha..rating untuk cerita nie 1.43/5..aku kejam bukan??hahahaha..masa kat alor star mall sempat melantak kat uno kafe..kali nie aku blanja sebab dah janji nak belanja aman sempena dia punya birthday..destinasi seterusnya ialah city plaza..aman nie haa sibuk nak cari internal hardisk untuk dia punya laptop..pusing kiri pusing kanan, naik atas turun bawah, belok depan belok belakang dah selesai dapat barang yang dia nak tue..destinasi terakhir ialah of course lahh giant sebab nak amek cimon balik..tapi ktorang pun ronda2 kat situ gak sebab ada bazar baru bukak..sale tak payah laa nak cakap..dari as mall, city plaza sampai laa kat giant gilaa banyak diskaun..orang pun double gila ramai..hahahaha..kat giant aman blanja aku dengan cimon merrybrown sambil dok atas buaian yang macam kat taman tue..huhhu..thanks dear for the set of lucky plate..lebih kurang dalam pukul 5 macam tue aman hantar aku balik dan aku terus terlentang atas katil sebab kepenatan..sampai sini saja aktiviti untuk hari nie..esok2 update lagi..bubye..



sebelum keluar



awat mata cemey tataw



credit to cimon as photographer...


sapa kakak sapa adik??



perasan lawa..hohoho




shhhh....dia sangat fokus..



tak besh!! sila jangan tengok..



ini mesti akan tengok



jangan buat aku malu cimonnnnnnn........





p/s:
aman: i bukannya tak nak main bowling tadi tapi ramai sangat orang..i segan lar geng2 rempit tue dok usha i..lagipun u tak pesan suruh bawak stokin..lain kali kita pergi main bowling okeh..huhuhuh


te amo,
..:ejanlicious:..

Thanks for reading this entry ^___^

2 comments:

...err xaty?! said...

yeah DIA~
tapa la.
DIA juai mahai la weyh.
so tayah buang msa dok layan owg yg dok juai mahai okeh.
buang la gamaq aku ishhh!!!
nmpk sgt FAKE smile

nurulizzanieadnan said...

sapakah dia??