Wednesday, February 17, 2010

HOME SWEET HOME....~day 6


hari nie hari rabu..esok khamis..lusa jumaat..tungging sabtu..terbalik ahad..hari ahad malam aku dah balik UTM...sat ja cuti..wawawawawa...assignment??tak payah tanya la..paham2 je la ek..huhuhuhu..relex r..last2 minit baru la buat..:p

hari nie p dating lagi..tapi dating kali nie pi perabeh duit..yelaaa keluar dengan cimon sure la aku yang kena support semua..kalau dengan pakwe aku tak payah bawak duit pun tak pe..hahaha..adat la tue kan kan kan..awal2 pagi dah kuar merempit naik moskito..waaaa..akhirnya dapat jugak aku mengendeng2 dengan skuter pujaan hati..huhuhu..keluar awal2 pun ada sebab juga..sebabnya nak pegi BSN dulu..cimon nak beli pin number untuk maktab perguruan..pergghhh..hg nak jadi cikgu macam aku ka cimon??macam tak layak ja..hahahaha..nasib baik kat dalam taman ada BSN..tak payah susah2 nak panjat tangga pi BSN yang kat bandaraya nuh..penat kot..lepas pi BSN singgah kat pacific kejap sebab nak pergi maxis center..broadband aku buat hal plak...yelaaa aku still dalam 2 bulan free lagi untuk broadband nie tapi ntah kenapa tak leh search benda apa yang kita nak..bukak IE or Mozilla yang keluar semua laman web maxis..bila klik yahoo still keluar cerita merepek2 pasal maxis..so aku pergi la tanya orang yang kat maxis center tue..orang tue check aku tak ada problem dengan bil hp aku..bil broadband pun sama..akak india tue suruh aku kol customer service plak sebab diorang pun tak boleh nak buat apa2..yelaaa2 balik nanti aku pi serang customer service tue dengan soalan bertubi2..memandangkan aku dengan cimon keluar rumah tanpa menjamah makanan langsung kami mengambil keputusan breakfast kat mcd je tapi still kat pacific..lepas abih makan kami gerak pi city plaza atau dengan bahasa yang lebih mudah cp aje..kat cp sempat la shopping tudung yang diidamkan tapi agak mahal la..dah nak punya pasal pasal amek je la tanpa memikirkan wang yang terpaksa dilaburkan..lepas tue ada la beli barang keperluan sikit untuk bawak balik UTM..biasalahh perempuan la katakan..toner nak kena beli..pencuci muka nak kena beli..shampoo nak kena beli..makeup remover nak kena beli (padahal guna baby oil jek)..contact lense pun nak kena beli dan macam2 lagi lahh..tengah hari tue bawak cimon pi makan pizza sebab memang dah janji nak blanja minah nie..so layanlahh aksi kami yang ntah apa2 nih..yehaaaa......






minum dulu untuk membanjirkan tekak



nak makan pun sempat lagi senyum kot



1 hati 2 jiwa





tak sama kan??



aku punya idea la nih





jangan tiru aksi ini

aksi sebelum berambusss...

keluar dari pizza sambung shopping balik kat cp..abeh duit aku kot..balik rumah bukak purse cakap sorang2 pastue terus tido..apakah??

te amo,

..:ejanlicious:..


Thanks for reading this entry ^___^

No comments: