Wednesday, December 9, 2009

result owh result~~

hari nih 9.12.2009 result untuk sem 1 09/10 da kuar..aku hampir terlupa psl bnda nih..bru je tringt tadi..ekcely aku da taw lma dh bpa pointer yg aku dpt so tak da la prasaan nak taw sangat kan kan kan...hohohohoho..alhamdullilah..still maintain 3.0 and above tapi aku rsa leh dapat lebih dari apa yang aku dapat skarang nih..tapi dah ditakdirkan aku dapat banyak tuh so aku redha aje laa..sem depan aku janji untuk score dekan plak..cewaaahhhhh...brangan jek aku nih..hhmm...pejam celik pejam celik esok last paper spm untuk si mon (pggilan manja untuk my sis kt umah)..sekejap je masa blalu dan lagi 3 hari untuk aku bersenang lenang di umah sebelum aku berangkat ke UTM..sedey weyh..sob sob sob..lepas nih dah tak bley bangun lewat2..assignment plak sure melimpah2...arrgghh!!!..bla pkir2 benda nih standard kn untuk sorang student..student dengan assignment kan bley diibaratkan seperti isi dengan kuku dan bagai aur dengan tebing..tapi terdapat beberapa kes antara assingment dan student yang boleh diibaratkan seperti anjing dengan kucing serta kacang lupakan kulit jika salah seorang yang terlibat lupa daratan dan tidak memberi kerjasama dengan jayanya..hohohoho..maap lah anda semua..saya banyak merepek ari nih..huhuhhu..maw pegi besiram..chow dulu..bye!!










te amo,
..:ejanlicious:..

Thanks for reading this entry ^___^

No comments: