Friday, December 25, 2009

kepuasan yang tak terhingga

walaweyhh...sekarang nih tak perlu nak mgharap pada wifi utm yang ntah bla nak wujud kat dalam kamar beradu aku nih...u olls suma nak taw knapa??? jeng jeng jeng....say tenkiu to maxis broadband...baru je beroperasi smalam dan telah menunjukkan sikap kelajuan 'beliau' sehingga mencapai kepuasan untuk diri kuh..actually memang tak pnah rancang nak pakai broadband..aku taw memang ada iklan pasal maxis broadband yang kasi free 2 month sbb aman pun pkai pakej macam tuh and diorang skarang nie ada wat promosi kat utm...rumate aku la yang beria swuh pegi melawat booth maxis tue..tup tup tup aku plak yang tersangkut..pakej yang aku amek nie untuk pelanggan maxis postpaid..bayar rm180 je dapat free modem + free 2 months bil + 6 bulan bil for rm38 only..lps tue baru bayar macam biasa which is rm68 per month..mula2 memang teragak agak nak amek sebab kat umah aku dah ada streamyx tapi memandangkan pujukan serta rayuan dari promoter maxis yang bernama ika telah membuatku tekad menggunakan broadband nie dan telah membuatkan aman pakai celcom broadband pulak sebab line hp aku nie atas nama aman dan 1 line tak bleh pakai sampai 2 broadband...alahai...terasa bersalah plak dekat my syg sebab dah watkan aktiviti bermain game dia terganggu....maaf neh neh neh...

aku harap dengan adanya benda nih segala assignment aku dapat berjalan dengan lancar even assignment aku memang tak ada kaki untuk berjalan..huhuhuhu..sebut pasal assignment nih adoiiiii berat sungguh mahu settle kan..kat sini aku akan nyatakan beberapa assignment yang telah kompem...
  • microteaching: 2 lesson plan ( 1 bi & 1 bm) tajuk: periodic table..tajuk nih aku kena share dengan sofie..
  • microteaching: wat preparation untuk mengajar dalam kelas atau wat eksperimen selama 20 minit..tajuk: electrochemistry..tajuk nih plak aku kena share dengan ezat..start present week 6..
  • authoring language: assignment untuk subjek nih aku still blur blur...due date 4 january
  • kaedah mengajar kimia: selesaikan homework..setakat nih dah ada 3..cari concept of teaching and learning, bloom taxanomy dan cari huraian sukatan pelajaran kimia untuk form 4 and 5..
  • english: kena wat proposal..
  • chemistry: next week da start 1st quiz..
banyak sih assignment..tak termasuk lagi pegukuran bilik darjah, keselamatan makmal and bla bla bla...lama2 leh biol otak dok pikir pasal assignment jek...aduhai~~~~~~~







te amo,
..:ejanlicious:..

Thanks for reading this entry ^___^

No comments: