Saturday, December 26, 2009

puteri raja dengan katak


puteri raja dengan katak atau dalam bahasa omputih nye the princess and the frog..kenapa tba2 aku cakap pasal bnda nih??ekcely nie la movie aku 'ter'tengok kat cs smalam..memang tak ada dalam rancangan langsung nak layan movie nih..aku dengan najua nak tengok cita santau tapi show nye lwt sangat so ktorang decide nak tengok cita nih..hhhmmm...apa yang boleh aku komen cita nie memang menghiburkan dan kelakar..mesti korang akan ingat yang cita the princess and the frog nie sama macam yang penah kita baca dalam buku cerita time kecik2 dulu..memang la sama tapi yang dalam movie nie lagi besh lar..banyak unsur2 persahabatan dan kelakar..yang tak leh tahan bila 2 ekor katak bercinta dan amek keputusan nak kawen..memang cute ahh..so pada sapa2 yang blom tengok cita nie pegi la menonton di pawagam yang berhampiran..





p/s:
~ weyh cimon!! aku da bli crocs..kenang sama jasa aku noh..
~ dear..i have surprise for u..*wink*






te amo,

..:ejanlicious:..

Thanks for reading this entry ^___^

No comments: