Saturday, December 19, 2009

hari hari baru di sem baru

ribuan maaf ditujukan kepada kalian semua especially si mon coz lmbat update aku punya blog..bz weyhh...besa la..sem baru kan da start..lagi pown bkn tataw yang blik aku mna dpt tenet...huahuahua..nie pun tpksa mengusung laptop ksna dan kmari smata mata ingin memdapat sdikit wifi yang hanya sekangkang kera..hohoho..apa yang boleh aku komen kat sini yang sem 4 amat membuatkan tdo malamku terganggu..hari 1st dah kna psyco dengan lecturer bi bebbb smpai kami semua di seksyen 32 amek kputusan nak tukar ke seksyen lain..last2 semua kna panggil balik ke pangkuan lecturer tuh tapi aku dengan member2 lagi 4 orang terlepas coz kami semua menggunakan teknik dan tektik yang sangat efektif semasa proses menukar seksyen..gagagaga..aku pun tataw napa sem kali nih banyak btol kesilapan seksyen berlaku especially subjek microteaching dan pengukuran dan penilaian pendidikan..da la sesak pjabat fakulti dengan students yang mmpunyai masalah yang serupa..pada pndangan aku, subjek2 kali nih tak la berat sangat coz 1 subjek je yang 3 kredit dan 1 subjek kimia je yang kena amek compare dengan sem lepas 3 subjek kimia..mggu pertama nih ramai lecturer yang blom masuk lagi so banyak masa dihabiskan dengan merayau rayau di sub..kalau u all nak taw hari 1st lagi aku da lepak kat library..msti ingat aku nak pegi study or wat assignment kan kan kan????mimipi la weyhhhh....aku g pnjam novel jek..bosan ahhh...dh la lecturer tak masuk klas..alih alih aku dengan membe2 decide nak lepak kat library...hohohoho..untuk subjek bahasa gubahan aku punya mantan PA yang ajar..Encik Nihra nie sambung phd kat New Zealand..skarang beliau cuti 3 bulan dan ajar kami semua sambil wat beliau punya research..Encik Nihra nie memang caring..kacak pulak tuh..memang beruntung kalau student dapat PA macam dia..sem 4 nie laaa yang paling wat aku gumbira dan happy smpai melayang2...1st day lagi PTPTN da msuk weyyhhh...kalau tak jangan harap la duit nak masuk kalau tak sampai sebulan buka sem baru...pa lagiii...duit da banyak so kita enjoyyyyyy!!!!!!!!hari rabu da lepak jusco..banyak juga duit yang terpaksa dilaburkan untuk kepentingan peribadi..hari jumaat lepak cs plak..lagi banyak duit yang ditabur dekat kedai2 menjual baju, kasut dan bla bla bla...sapa kata aku boros???????haaaa.....memang btol pun..tapi itu suma keperluan bukannya pembaziran..gagagaga..1 muharram wayang cuti weyyhhh...woowwww!!!! kagum...sejak bila wayang kat cs bertukar jadi wayang yang berjiwa islamik tataw...hahahaha..terkedu sebentar semasa membaca notis di pintu besi wayang..huhuhuhu...hari nie aku mula bosan..rumate kuh da pegi dating..alahaiii...tiba2 terindu kat noraman..da la semalaman menghilang...pegi camping konon smpai terlupa aku kat sni..tak pa...aku redha jek..(sadis btol ayat)..huahuahua..besday aman bulan depan..aku skarang nih dok konpius nak bagi hadiah pe...hhhmmmm......tataw la taste orang laki nih..bagi kasih sayang dah laaa...leh tak sayang???huhuhuhu...ok lah sayang sayang suma...saya mahu mengundur diri sudaa..doakan saya berjaya di sem baru nih yeaaa...sayang anda suma..hohohoho..bubye!!







~p/s
to si mon: lepaih nih tamaw topup kat hg dah aih..sat sat mntak topup..ngekkk!!!
to 'abang': i mish u...jom g detink lagi...ngeee~~
to bibik: zip skit mulut tuh...suka ati ja kutok aku noh...tak pa....wait n see!!!!
to my bonda: tak da orang mati aihh kalau tak makan nasi..dont worry okek...








te amo,
..:ejanlicious:..

Thanks for reading this entry ^___^

2 comments:

...err xaty?! said...

tlg topup st.
weyh!
chrgr lingkop.hahahah
dlm sjrh aku x gna fon lanie.
gla ka pa?
belon syg~
cian u.
hahahaha

nurulizzanieadnan said...

padan muka!!