Saturday, December 12, 2009

adios!!


tup tap tup tap tup tap da smpai hari yang memaksa diriku berangkat pulang ke johor..tak apa..aku faham..mereka yang berada di kampus yang bernama UTM sangat memerlukan kehadiranku...hohohohoho...tapi tak aci ahh..ramai membe aku yang study dekat u len tak start lagi sem baru..yang UTM nih rajin telebey plak aihhh nak start awal2..bagi cuti pun ciputtt jek...gagagagaga..nie adalah last entry aku kat umah sebelum aku btolak ke johor malam nih..sob sob sob..beg pun da kemas dari hari khamis lagi..sebelum nih tak penah la plak aku kemas beg seawal macam kali nie..nak kata semangat tak la juga..maybe da terlalu rindukan jojo dan sumie kot..hohohoho..sempena kepulangan aku dekat u nih aku da 1 misi yang perlu dilaksanakan..bukan lagi mesti tapi WAJIB!!!.....misi apakah itu?? tunggu next entry...lalalalalala~~~







p/s: oooyeahhhh!!!!!! sem nih dah tak amek ko-q..so jumpa anda semua di pawagam berhampiran...hohohoho..hari rabu movie murah bebbb...terasa kenikmatan yang amat dahsyat~~~







te amo,
..:ejanlicious:..

Thanks for reading this entry ^___^

No comments: