Monday, December 28, 2009

macam macam ragam

dalam sedar tak sedar lagi beberapa hari kita akan bertemu dengan tahun 2010..diharap tahun 2009 menyimpan 1001 hikayat yang bisa membuatkan kita tersenyum apabila terpaksa mengucapkan selamat tinggal kepadanya..tahun 2009 banyak memberi aku pengalaman yang boleh mematangkan aku..apabila kita melangkah ke institusi pengajian tinggi kita akan dapat mengenali dan memerhatikan pelbagai ragam manusia..ada yang menipu untuk kepintingan diri sendiri..ada yang begitu sensitif apabila teruk diuji..ada yang kehulu ke hilir semata mata untuk memenuhi urusan duniawi..ada juga terus lupa diri apabila terasa diri sangat disayangi oleh kaum lelaki..maaf jika pembaca sekalian terasa hati kerana entry kali ini tidak mempunyai kaitan antara hidup dan mati..aku hanya Hamba Allah cuma ingin meluahkan apa yang tersirat di dalam sanubari..semoga apa yang aku lakukan di muka bumi ini akan diberkati ilahi..








te amo,
..:ejanlicious:..

Thanks for reading this entry ^___^

2 comments:

...err xaty?! said...

aku taw mksd TERsirat dtujukan kpd siapa.hahaha.i knw.i knw~

nurulizzanieadnan said...

shut up!!