Monday, December 20, 2010

GOJESH IN ORANGE CONTEST

hai readers~

kali nih Aina tag aku untuk join satu contest..


tadaaaa~ GOJESH IN ORANGE CONTEST..
kalau nak join ini contest kena upload pic sendiri yang kaler oren..of coz lah oren tak kan lah pink kot..dah nama pun orange contest..heuheuheu

actually aku memang tak banyak dan aku rasa takde pun baju kaler oren..hahaha..sebabnye macam tak kena pulak kulit aku dengan kain kaler oren..tapi tapi tapi dalam dok takde tuh ada juga sebenarnyaa..so untuk kali nih aku pertaruhkan pic kat bawah~


baju nih baru siap kot..baru je amek kat tailor then pakai for the 1st time..kain nih kakak angkat dekat Muar kasi sebelum aku habis praktikal..dia saje nak kasi kain kaler nih sebab dia cakap aku banyak baju kaler pink dengan purple jek..nak kasi kelainan lah kononnye...hehehe

pic ini disnap time dok cakap fon dengan Mr. Afiq kat kampung..baru lepas balik dari kenduri..sebab tuh pakai sopan santun macam nih..huhuhu

sama jugak macam girls lain, kaler feveret aku of coz lah pink dan purple

so nak tau lebih detail lagi pasal contest nih sila klik di SINI

dengan ini saya mau tag






♥ ejan

Thanks for reading this entry ^___^

No comments: