Sunday, December 19, 2010

Contest Aku dan Generasiku


hai semua..

entah kali ke berapa aku join contest..macam dah addicted pun ya jugak..hahaha
so contest kali nie ialah Contest Aku dan Generasiku..aku join sebab contest nih khas untuk cikgu atau bakal cikgu macam aku..teeheee..syarat pun gila senang..juz upload pic dengan students then dah siap..

masalahnye sekarang aku pulak yang tataw nak pertaruhkan pic apa..banyak sangat..kang letak semua macam syok sendiri pulak..hahaha..so aku pertaruhkan 2 gambar kat bawah nih..


untuk pengetahuan tuan punya yang anjurkan contest ini serta pembaca sekalian, saya merupakan bakal guru dari Universiti Teknologi Malaysia, Skudai yang sedang mengikuti kursus Ijazah Sarjana Muda Sains dan Komputer serta Pendidikan (Kimia)..kiranya saya bakal guru kimia dan minor komputer lah..

gambar ini diambil semasa majlis perpisahan saya bersama pelajar pelajar 4.6..kira macam ada jamuan kecil kecilan lah..bermula dari 19 Julai 2010 hingga 22 Oktober 2010 saya telah menjalani latihan mengajar di SMK Convent, Muar


memandangkan tuan punya contest takde cakap lah pulak had minimum or maksimum untuk upload pic bersama students so aku nak pertaruhkan satu lagi gambar..gambar nih candid okeh..tau tau je bila view balik dah ada pic nih..aku pun tak perasan time bila diorang snap pic nie..seingat aku time nih ktorang ada gosip gosip sikit..sebab tuh suma pakat fokus kat aku..punyalah kusyuk..hahahaha
waaaaaaaaaaaa~ rindu gila kot kat diorang nih..rindu nak pergi mengajar balik lah weyhh.. tsk tsk tsk..

so korang yang kat luar sana yang terasa diri tuh cikgu atau bakal cikgu meh la join contest nih..segala syarat dan peraturan boleh klik kat SINI

sekian~






♥ ejan

Thanks for reading this entry ^___^

5 comments:

IeQa aWr said...

hye cikgu...
Tengs ya n gud luck! =)

NS said...

aku tag hang.

http://icechoc89.blogspot.com/2010/12/beautiful-award.html

nurulizzanieadnan said...

ya ya welcome

NS: japg aku g jenguk

IMANSHAH said...

good luck..saya pun join juga

chegu abbas said...

wa....^__^
http://muhamadabbasbinmohdamin.blogspot.com/2010/12/contest-aku-dan-generasiku.html