Monday, December 20, 2010

BEAUTIFUL AWARD

..Salam semua..

thanx NS sebab bagi award nih kat aku..macam tak layak je..hahaha..semak samun je aku tengok blog nih..tapi tapi tapi tetap bangga sebab ada jugak orang nak kasi Beautiful Award dekat aku..eh eh bukan..dekat blog aku..heuheuheu..
So ini lah awardnyeeeeee.......


dah dapat award tuh kena lah jawab soalan pulak..so meh aku jawab dengan seikhlas mungkin..hohoho

1.   berikan nickname (pemberi award)
aku panggil dia Najua..kadang kadang kak wa..kadang kadang wawa

2.   ucapan untuk (pemberi award)
terima kasih daun keladi nanti dapat award jangan lupa tag aku lagi..teeheee~

3.   listkan 6 artis, band dan group yang anda minat
Lisa Surihani
Ririn Dwi Aryanti
Farid Kamil
Adira
Baim Wong
Marshanda

4.   bagi award nih kepada 10 blog yang mempunyai blog yang cun melecun
hehhh..tak mau bagi kat 10 orang boleh tak? aku nak kasi kat semua orang sebab aku rasa semua orang yang ada blog mesti rasa blog sendiri cun kan..hahaha..(padahal aku malas nak tag sampai 10 orang)..heuheuheu

itu saja..bubye~







♥ ejan

Thanks for reading this entry ^___^

No comments: