Monday, November 29, 2010

TAGGED BY AINA

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia..:)

1. Pernah tak anda rasa anda hot ?

tadi baru makan KFC hot and spicy..so sekarang aku memang HOT HOT HOT!! teeheee....

2. Upload wallpaper yang anda guna sekarang.


3. Cerita pasal wallpaper tersebut.

ini wallpaper banyak colourfull ooo..saya banyak sukaa..seceria macam astro ria..huahuahuahua

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?

hhhmmmm...dah lama tak makan..last sekali masa kat Muar..Kak Seri bawak pergi lunch dengan anak anak dia sekali..

5. Lagu paling terbaru anda dengar?

bab bab lagu terbaru memang aku ketinggalan sikit..tapi tapi ada satu lagu nih even da lama tapi bagi aku tetap lagu terbaru..hikhikhik
Anggun - Berganti Hati

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?

reply semua birthday wishes dekat FB..heeeeeeee~

7. Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?

ejan!

8. Tag lagi 5 orang.

9. Siapakah orang no. 1 kepada anda?

my beloved student~

10. Katakan sesuatu kepada orang no.5

hai remy my jiran tetangga..gud luck untuk last paper..huahuahua

11. No 3 ada hubungan dengan siapa?

hah sarah..cepat jawab..hahahaha

12. Bagaimana pula dengan no.2 ?

ouh..membe satu fakulti..bakal cikgu fizik..insyaAllah

13. Kata-kata cinta untuk orang no.4

ninaaaaaa...i lap u lahh..:p

14. Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang anda tag.

- mereka semua ada blog
- mereka semua saya sayang
- mereka semua saya kenal
- mereka semua saya pernah jumpa
- mereka semua memang besh!




♥ ejan





Thanks for reading this entry ^___^

No comments: