Wednesday, November 3, 2010

GONNA MISS IT!


pejam celik pejam celik dah seminggu lebih dekat rumah..bosan kot..makan tido online tengok tv layan movie ulang balik makan tido online tengok tv layan movie ulang balik ulang balik ulang balik..haishhh...=,="
dah bosan macam nie baru teringat nak update blog..tak ada benda apa nak share sebenarnya..haha^^..jz nk imbas kembali kenangan dengan housemate time dekat Muar dulu..(ehh..guna perkataan 'dulu' macam dah setahun berlalu..gggrrrrrrr!)
minggu last sebelum nak abis praktikal ktorang ada pergi Melaka..rancang pun last minute..ekcely nie 2nd time aku pegi Melaka..1st time masa mula mula nak daftar masuk UTM..singgah Melaka dulu then baru pergi JB..dah malas nak story panjang..layan gambar je laa eh..:p



asal kepala aku dengan kak azie melekat eh eh eh??

berdiri tegak serupa askar jepun plak aku tengok..haishhh..

with lovely housemates

yeahh..saya memang gedik..DO I CARE?? hahaha

tak naik pun sampai atas..kesuntukkan masa..hehehe

bersama kakak kakak tersayang..kak sue, kak azie and kak ain..

lakonan semata mata..tak beli pun sebenarnya..hikhikhik

surau dekat MP memang besh!

balik dari Melaka semua kebulur..last last restoran depan rumah jugak yang menjadi pilihan..homaigod homaigod homaigod aku nampak gemokkkk!




lepas nie mesti rindu nak hangout macam nie lagi..memang susah dah lahhh..walau apa pun yang terjadi saya sayang semua housemates saya tanpa mengira perbezaan umur..<------------ayat poyo..hakhakhakhak
SEKIAN TERIMA KASIH!






♥ ejan

Thanks for reading this entry ^___^

No comments: