Sunday, November 28, 2010

ouh TWENTY ONE, so much fun!


happy birthday to me
happy birthday to me
happy birthday to izzanie
happy birthaday to me

jangan main main..aku baru sweet 21 tau..lambat lagi nak join part sour segala..hahaha..tengok lilin pun satu jek..abis ko ingat aku nak pacak 21 batang lilin atas satu slice choc indulgence nie ke? huhuhu..beli satu slice sudah..untuk aku sorang je..tue pun tak abis lagi..still ada dalam freezer..^^
kalau kau tanya aku selama 21 tahun hidup nie pe yang aku rasa dan jawapan aku ialah macam macam dah aku rasa..siakap sweet sour, tomyam campur yang masam, sayur peria yang pahit, ikan masin perah asam limau...ok ok merepek! actually selama aku hidup 21 tahun nie aku dah jadi semakin matang kot..hhmmm..ye ke? aku dah rasa macam mana orang lain penat bekerja makan gaji even aku tak dapat gaji pun time praktikal dulu..baru aku tau bukan senang nak cari duit..yang aku tau perabeh duit je..huhuhu...
pernah rasa kecewa dan rasa bahagia tue normal lah kan..pernah ada pakwe, pernah tak ada pakwe, pernah mencari pakwe dan pernah meninggalkan dan ditinggalkan pakwe semua dah aku lalui..tapi tapi tapi sekarang aku macam ada suka kat sorang nie..tapi tapi tapi kawan je kot..najua sila percaya ini fakta!!..ok dah lari topik...:p


bila dah sampai umur macam nie semua dok pakat tanya bila nak kawen..helloooo.....kalau lah ada orang mai masuk meminang aku la nih jugak, aku tak kan tolak..nak sangat kan tengok aku kawen..hahaha..okeh merepek lagi..umur baru layak nak mengundi dah pikir nak kawen..3 semester lagi kot kena perabeh..kerja dulu..cari duit banyak banyak lepas tue enjoy sakan sakan then baru kembali ke pangkal jalan..hahahah^^


semangat nih nak pergi daftar mengundi..tak sabar nak jadi pengundi hantu dalam masa yang sama nak rosakkan undi..hahahaha..yelaaa..aku kan neutral dalam bab bab politik nih..mana mana tak sokong..tapi aku nak mengundi gak..bulat kat dua dua calon..hahaha..haipppppppp..tadi baru cakap nak jadi matang kan..huahuahuahua..btw, thanx untuk semua yang wish birthday aku..kawan kawan SK Sultanah Asma, SMK Sultanah Asma, Kolej Matrikulasi Perak, UTM Skudai dan tak lupa jugak dekat my beloved students and teachers dari SMK Convent Muar..tapi ada jugak rakan rakan FB yang lain turut sama wish..i'm so touched..wuwuwuwuwu~ thanx a lot ! May ALLAH bless u all..i'm really appreciate it..^^


so birthday kali nie macam lilin sebatang kat atas kek tue bermakna aku celebrate pun sebatang kara jugak..huahuahuahua..its ok..itu bukan masalah utama..janji still ada family even tak ada sapa mau layan aku snap pic nih..semua sdn bhd..wuwuwuwu..kalau ada cimon boleh laa..tapi cimon tak balik weekend nih..ok fine..terasa la jugak..hhhmmm..hhhmmmm..
azam sempena birthday nih.....eeeeeeee...azam tueeeee...hahahha..try tingkatkan pretasi diri dan kurangkan segala kontrovesi..zaaaaaassssssssssssssssssssssss (tiup lilin tanpa ada penonton)




p/s: tiket balik UTM dah beli..tak sabarnyeeeeeee nak balik..lagi sebulan lebih..okeh cepat cari kalendar dan start pangkah guna marker merah..yay!!





♥ ejan

Thanks for reading this entry ^___^

4 comments:

mizz_aainaa said...

aha.. tiket dah beli??
jangan lepas neh bising tak nak balik pulak..
:P

Sarah Abadan said...

happy belated birthday ejannn!!! :)

NS said...

happy bufday my dear!!

cehh. aku tetap tak percaya!!!

nurulizzanieadnan said...

aina: tak mungkin akan bising..hahaha
sarah: tenkiu
wawa: ko kne caya laaaaaaa