Saturday, May 1, 2010

kenduri lagi

assalamualaikum suma..seperti biasa time weekend nih ramai la yang berebut2 nak buat kenduri kawen..lebih2 lagi 1 MEI plak..hari buruh katanye.....huhuhu..kali nie kenduri dekat SP..tak taw jalan pon..men redah ikut plan jek..tapi sesat bukan main..dari exit SP utara sampai exit SP selatan, rumahnye tak jumpa2 kot..susah betol nak mencari aih..aku dah kebulor kot dok dalam kereta..yelaa bertolak pukul 12 tengah hari tadi then nak dekat pukul 2 petang kot baru sampai..nasib baik la nasik kendurinya sedap..siap ada cendol, laksa, rojak dan ayam bbq lagi ..almaklumlah orang kaya..kalau makanan tak sedap dah lama aku hangin..heuheuheu..bapak si pengantin perempuan sepupu kepada ayah aku..tapi aku tak kenal pun..hahaha..lepas habis makan terus balik..tak jadi nak singgah mana2 sebab cimon ada plan plak petang tuh..rasa macam tak besh plak kalau update story tanpa ada gambar kan kan kan..so layanlahh gambar aku yang gemok nih..hheeee....


aku gemok..yeayy!

hai mak!

terseksa aku nak pegang budak nih..alahai~~

tak sah lahh kalau tak ada pic dengan cimon..heuheuheu



ehh ehh..lupa plak..hari nie kan cuti sempena hari pekerja even memang cuti pun sempena weekend kan..so kepada kakitangan2 kerajaan seperti ayah saya mahupun kakitangan swasta seperti mak saya, selamat hari pekerja suma..kerja baik2 yea..dah dapat gaji jangan lupa anak2 kat rumah yang masih bujang macam saya nie ek..heuheuheu..
hhmm..dah tataw nak membebel apa lagi..ehhh..haaaaaa.....lagi satu..jangan lupa tengok AF jap lagi yea..VOTE FOR ADIRA!!





te amo,
..:ejanlicious:..

Thanks for reading this entry ^___^

No comments: