Thursday, May 6, 2010

hari hari yang sama

ehh ehh ehh....dah lama tak hupdate blog..last post pon 1 mei dulu pasal pergi kenduri..kalau dekat UTM dulu hari hari ada post baru..yelaaa kat UTM hari hari yang dilalui aktiviti nye tak sama..hari hari ada kelas yang berlainan..bila kat rumah hari hari buat benda yang sama..bangun pagi ehh silap bangun tengah hari dah pukul 12..lepas tue terus pergi mandi..dalam 15 minit mandi siap siap turun dapur..masak untuk lunch..breakfast?? hahahaha..bangun pukul 12 tengah hari time matahari tegak di atas kepala boleh breakfast lagi ke?? =.=
time masak sambil layan tv..kadang2 tangguh masak sebab nak tengok tv dulu padahal jam dah nak dekat pukul 1.30..tapi tak pa..waktu lunch aku dengan cimon jek makan..kami tak kesah makan bila bila pon..kalau ada mak mesti kena hambat masuk dapur tak pon angkat lesung batu, pisau, papan pemotong dengan bakul bawang pi menumbuk bawang depan tv..punyalahh tak mo miss tv aku nih..=.=
selalunya lepas masak terus makan tanpa menunggu dengan lamanya..bab2 basuh pinggan aku serah kat cimon..haaa..baru lah adil..tak kan suma aku nak buat kan..heuheuheu..lepas makan, kemas2 dapur baru lah aku online jenguk2 ladang dengan kafe kat FB..ehh..aku dah main cafe world lahh..punya lahh bosan sampai tataw nak buat apa..tue yang dok layan game je tuh..so korang jemput ke kafe aku yea..dah bosan online turun bawah pulak tengok tv..kadang2 sampai tertido..petang sikit mak, ayah dengan abang pun balik kerja..haaa..time nie sibuk la sikit..mak dok suruh sidai kain..bila 6.30 petang jek aku dah standby depan tv..nak tengok ADAMAYA..cimon yang dulu tak minat tiba2 jadi minat sebab ada budak kecik amani tuh..comeii giloss budak tue..suara pun serak2 basah gitue..sejam lepas tue layan diari AF plak..tapi selalunya tak leh tengok sampai abis sebab ada jek orang2 yang jeles rampas remote dari aku..sighh*
aktiviti malam macam biasa..tak ada yang besh..layan tv jek..kalau bosan sangat sambung on9 sampai 2 3 pagi..lepas tue pass kat cimon plak..aku tido dulu..hhmmm...macam tue lahh aktiviti aku hari2..siangnya pulak pukul 12 baru bangun..see see see..sama je kan??macam nie lahh aktiviti orang yang dah tak ada BF..hahahahaha..but its ok..aku pun bukannya terdesak sangat nak kat laki..:p
tiba tiba terasa rindu dekat UTM...tak patut tak patut..dulu beria sangat nak balik..ishh ishh ishh..
haaa..lagi satu..sekarang nih..aku dok minat gila dekat si adira nih..suara power kot..aku paling suka time adira nyanyi lagu My All..malatopsss kauu...

sedap kan?? lunak kan?? power kan?? gemersik kan??

ok lahh..dah tak ada idea nak kelentong..nak pi buat martabak meggi sat..bye!

te amo,

..:ejanlicious:..


Thanks for reading this entry ^___^

No comments: