Thursday, May 13, 2010

hey hey you you

aku tengah bengang sekarang nih..awat bila online guna lappy susah bangat mau login masuk Cafe World tataw..tsk tsk tsk..dah berjanggut dok tunggu..lagi satu aku dah makin terpikir yang aku nie tak buat apa2 preparation lagi untuk mengajar budak2 sekolah Convent nanti..hadoyy!
ingat tadi malam nak start bukak buku kimia balik..dah lama tinggal otak pun dah jam..tiba2 tersangkut depan tv layan Piala Thomas sampai pukul 11 lebih..lepas tue sambung tengok diari AF yang TERmiss gara2 remote tv telah dimonopoli oleh abang..cis cis cis!!..nasib baik Hafiz Hashim main sat saja..boleh aku tengok ulangan diari..heeeee.........btw congratz team Malaysia sebab layak ke semi final..lepas nie lawan China..errr....susah la nak ramal..macam susah jek..haaaa...sekarang aku mengadap lappy kat bilik sesuka ati online dan sesuka ati lupa niat nak study kimia balik..ishh apa nak jadi nih..tapi jangan risau..kalau diizinkan Tuhan aku bukak buku kimia siang nanti..hehehehe..tiba2 teringat yang aku dah terlupa bagaimana mahu menghasilkan lesson plan..haaaaa sudahhhhhh..boleh ke aku ajar anak orang nanti?? boleh ke aku ajar fully in english?? budak2 tue paham ke apa yang aku akan ajar nanti?? berdebar siot..aku macam tak confident jek nak ajar anak orang nih especially students Convent..anak2 orang bandar plak tue..satu je aku takot sangat2 sekarang nie..aku takot diorang mengadu kat cikgu asal diorang yang aku ngajar tak paham sebabnye aku pernah dok ngadu kat cikgu aku gak dulu yang cikgu praktikal nie leceh laa ajar tak paham laa suara pelan laaa....nahhhhhh sekarang jadi kat aku plak..rasa menyesal pulak pilih sekolah Convent...hhhmmm.....cerita sebelum nak praktikal pun aku dah dok runsing nih..rumah sewa tak comfirm lagi..kat mana laa aku nak merempat nanti..yang paling aku suka persediaan untuk praktikal nanti of course la shopping time..hehehehe..handbag dah beli time sale 1 Mei ari tue..sekarang dalam list nak cari stok kasut ala2 wanita bekerjaya..hahahaha..tambahkan lagi baju kurung ke..bahan2 bantu mengajar..alat2 bantu mengajar termasuk juga alat2 kosmetik..hehehehe..
ehh ehh ehh..Cafe World dah ready..jum jum main masak masak..haaaaaaa...sebelum terlambat nak habaq mai nih yang minggu nie Cimon balik..yeayyy!! ahad minggu depan mak ajak pi shopping2...lagi sekali yeayyyyyyy!!!!










te amo,
..:ejanlicious:..

Thanks for reading this entry ^___^

No comments: