Friday, February 11, 2011

to do list

  1. mintak tolong washing machine cucikan baju kotor yang dah genap 2 minggu tak basuh..=.=" (DONE)
  2. kemas balik baju yang dalam luggage masuk dalam almari..dah nak dekat seminggu balik sini tapi tak kemas kemas lagi..haishhh.. (DONE)
  3. kemas meja study yang dah berterabur dengan nota entah apa apa.. (DONE)
  4. sapu bilik yang tak pernah lagi sapu sejak balik dari cuti..OMG! banyak gila habookkkk.. (DONE)
Assignments

  1. Individual activity for Programming II (VB)..upload the assignment in e-learning before 13 February 2011, 11.30 p.m. (7% marks) (DONE)
  2. Instrumental Analytical Chemistry individual assignment..read the journal and then compare the method used between standard and alternative. Topic: Determination of Calcium and Magnesium in Water..Due date: this coming Wednesday..(5% marks) (DONE)
  3. Join discussion dalam e-learning untuk kelas Teknologi Grafik, Animasi dan Video Digital..(malu weyh group aku kena bahan bila lecturer bukak e-learning time dalam kelas then tunjuk progression untuk discussion setiap kumpulan..group aku baru start bukak topik tapi belom ada lagi yang respon..group lain dah jauh ke depan..yang lagi sadis aku ketua group..so nama aku lah yang jadi wakil untuk group aku..adoyyyy malu malu malu malu) (DONE)
  4. photoshop assignment untuk kelas Teknologi Grafik, Animasi dan Video Digital..kena buat poster and banner kalau tak silap..belom discuss dengan ahli kumpulan yang lain lagi..Due date: week 13 maybe
  5. Treepad untuk assignment Research in Education..baca 10 article pasal Service Learning then buat mind map dalam treepad..(6 dah selesai baca..naik loya baca satu satu article yang lebih kurang 12 muka surat setiap satu) (@_@) (DONE)
kerja kerja PMP

  1. siapkan poster carta organisasi PMP yang lengkap..resize suma gambar jadi ukuran passport..buat dua salinan..satu nak ada border satu lagi yang tak ada border seperti kehendak Mr President..setiap jawatan, gambar serta maklumat peribadi kena selari dengan yang lain..dekat tepi tepi poster biar ada ruang sikit..dah siap semua kena mintak pengesahan dari Timbalan Pendaftar..jika diluluskan boleh pergi cetak dan tampal di setiap ceruk fakulti..(kerja yang paling remeh aku rasa..bukan senang nak puaskan hati semua pihak..dengar kata dengan Timbalan Pendaftar yang baru nih cerewet gak..so jangan terasa hati kalau poster aku kena reject then kena buat lain..wuwuwuwuwu~) Due date: 3 weeks from now! (DONE)
  2. gotong royong di bilik PMP seawal 8.30 pagi esok..hehhhhh...(DONE)
  3. update blog PMP bila poster dan juga gambar bila dah ready then jalankan publisiti secara gerila untuk memperkenalkan blog PMP..

Lain-lain

  1. hari isnin lepas kelas pergi sekolah yang nak buat Service Learning untuk subjek Sosiologi..discuss dengan kaunselor sekolah sama ada kami boleh buat program dekat situ atau tak.. (DONE)
  2. nak OREO COOLBLOG tapi tak nak PEARL..tiba tiba mengidam lah pulak..(boleh ke masuk to do list? hekhekhek..)


Tests and Quizes

MALAS NAK PIKIR BUAT MASA SEKARANG SEBAB NANTI AKU STRESS..berderet deret test and quizes yang sedang menanti untuk ditembak!



thats all i think..
hope boleh settle kan semua to do list kat atas nih dalam weekend nie juga..wish me luck ea~








♥ ejan

Thanks for reading this entry ^___^

2 comments:

aem-mie said...

huiyoo, byk nyer asgment..:O .. gud luck. ;)

nurulizzanieadnan said...

hehehe
tq~