Friday, February 11, 2011

meeting and surprise party @PMP

malas nak merepek panjang..
mai nak story kisah yang berlaku isnin malam yang lepas..
habis kelas terus pergi Hutan Bandar Kulai sebab nak runding dengan pihak sana untuk kami nak buat kem induksi di situ..
aku yang sememangnya mengantok sangat + letih pun turut ikut sekali..
then balik dari Kulai terus pusing pusing area Skudai nak cari kedai kek..kebetulan malam nanti ada meeting PMP dan kebetulan juga hari itu adalah hari ulang tahun presiden PMP yang ke 21..yeahhh junior aku tapi lain course..hikhikhik
kami semua ahli Majlis Tertinggi serta Ketua Exco yang lain merancang nak buat surprise party untuk Mr President selepas habis meeting..


yeahhh..kusyuk suma okeh..hihihi
senang je nk teka aku yang mana..alaaaaa..yang suka pakai spek kat luar bila pakai tudung instant tuh..hahaha..malas lah aku nk pakai contact lense malam malam nih..rimas okeh..(penulis yang bertudung hitam ea)


amboi..boleh plak dok tersengeh sengeh time meeting..nampak sangat bukan candid..hohoho

dalam pukul 11 lebih baru meeting habis..kami yang lain lain sebok dok berlakon konon konon tak ada apa yang berlaku kejap lagi..aku dengan surya (timbalan s/u) dah pergi dekat kereta nak amek kek..siap bawak lighter suma..gigih btol aku..hekhekhek


aku tak sure sape yang pegang camera time nih..actually dekat foyer psz agak gelap..so korang boleh agak lah kan original pic macam mana..huhuhu..time nih konon konon nak bergambar lah kan..padahal aku dah menggigil gigil pegang kek kat belakang tueeeeeeeee.....tiba tiba Mr President tanya asal korang pelik sangat nih..hahaha..aku punya lah cover tak nak bagi Mr President perasan cahaya dari lilin..=)


nak cover terkejut lah tue..hahaha


our Mr President..
( pisau aku yang sponser..=D )


meh pakat pakat makan sorang sikit..hehehe

lepas habis party kecik kecik nih so bersurai lah semua orang..tapi ada lagi kejadian disebalik kegembiraan makan kek ramai ramai..cuak seh..sebab benda nih melibatkan aku..so malas nak citer panjang panjang..kalau nak tau sila ke blog AINA..sama je ceritanye..lepas nih tak moh lagi bawak kek suprise kan kat orang..wuwuwuwuwu~ 










♥ ejan


Thanks for reading this entry ^___^

No comments: