Saturday, February 5, 2011

time cuti je baru boleh jumpa..T____T

masa awal awal cuti sebelum nih aku pernah rasa bosan sangat kat rumah..yelaaa mak ayah abang pergi kerja..so yang tinggal aku sorang aje kat umah..adik belom balik lagi dari matrik..bila dah bosan mula lah rasa menyesal balik cuti kat umah..mulalah keluar status kat FB tak sabar nak balik UTM..mulalah ramai orang 'like' status tuh..=.="

tapi bila adik dah balik cuti raya cina rabu lepas mulalah rasa nikmat bercuti kat umah..baru lah ada geng nak bergosip. bergedik dan bla bla..dan sekarang baru rasa malas sangat nak packing barang balik UTM malam kejap lagi..haishhhhh..

bila masing masing umur dah meningkat baru aku perasan yang kami adik beradik especially aku dengan adik aku dah jarang berjumpa..abang memang sentiasa ada je kat umah sebab dah kerja dekat area sini kan..matrik dengan IPTA cuti tak sama..dulu time matrik semester break aku baru start sem baru..kali nih aku semester break budak matrik cuti untuk raya cina je..

lepas abis sem nih aku mesti muak tengok muka cimon hari hari sebab semester break sampai 4 bulan kot..T___________T


my luvly sister ♥

orang cina sebok beraya orang melayu pulak sebok nak kawen..so ini lah hasilnya bila kami adik beradik yang ketagih dengan kamera pergi ke rumah orang kawen..heeee~


lambat lagi nak sampai so kita buat aksi gila dulu depan kamera..hohoho


annoying gila ah..muka nak mintak penampar nih..kehkehkeh


motif : dah terlampau bosan dengan kamera sehingga keluar mimik muka yang tak sepatutnya..hahaha


mak malu nak buat peace (-,-)v macam aku..=.="


ok ok tak buat dah..kita senyummmmm jeeee..:D


gambaq syoq sendiri 1


gambaq syoq sendiri 2

TAK SUKA PMS!!!
TAK SELESA!!!
dah laa nak menginap semalaman atas bas..arggghhhhh!!
*merujuk kepada keadaan penulis ketika ini..





♥ ejan



Thanks for reading this entry ^___^

No comments: