Thursday, July 8, 2010

weekend terakhir di rumah sebelum berangkat ke JB

hai assalamualaikum semua..
tup tap tup tap tinggal lagi 4 hari lagi sebelum aku keluar dari rumahku syurgaku ini secara terhormat..rasa macam baru minggu lepas aku balik dari Skudai..rupa rupanye dah 11 minggu kot aku dok goyang kaki je kat rumah..haishhh..dulu beria bosan dok rumah dan tak sabar nak balik JB tapi sekarang rasa macam tak mau balik pun ada..
so perlulah gunakan masa weekend ini dengan sebaik baiknya..tiba tiba seru nak pergi pasar dengan mak datang..buang tebiat eh aku bangun awal awal pagi semata mata nak pergi beli ikan segala..dah bertahun aku tak pernah pergi pasar besar kecuali pasar dekat taman perumahan aku je..=.=
hhmm..terasa sangat berat hati nak tinggal cerita sinetron yang selalu dok ikut hari hari..tapi bila pikir lagi beratus ratus episod baru nak habis baik aku tengok yang last episod terus..lepas tue dah mula tawar hati nak ikut hari hari sebab dah tau ending macam mana..punya gigih aku..
ohh yaa..setakat nie semua barang yang nak bawak balik pergi praktikal dah ready..cuma tunggu nak kemas je..tapi benda yang susah nak bawak naik bas beli kat sana aje kot..sebut pasal bas nie aku risau betul la kalau bas yang aku naik nie tak stop kat Sri Putri..dah 2 3 kali kena..mencik! da la aku sorang sorang..balik lambat dari orang lain pulak tue..mintak mintak lah ada juga budak UTM satu bas dengan aku nanti..
ishh..tak sabar plak nak pergi mengajar tapi bab SALT aku sampai sekarang susah betol nak ingat..baca yang baru yang lama dah lupa abis..nak kata selalu makan semut masak kicap tak pernah la pulak..dari sekolah lagi benci betol topik SALT nih..kalau ada topik SUGAR baru aku master kot..hekhekhek..ok merepek!
tsk tsk tsk..mak dah bising..suruh tido awal katanye..esok kan nak teman pergi pasar..macam tak kena je aku pergi pasar awal awal pagi..apa boleh buat..tak sampai hati nak tolak pelawaan..selamat malam..jumpa lagi..babai~













♥ ejan

Thanks for reading this entry ^___^

5 comments:

NS said...

jom balik johor!!!!
tapi takut nak p ngajar :'(

nurulizzanieadnan said...

tak sabar mau peluk cium ko syggg
bf ko bace mmpos aku
hekhekhek

NS said...

xpe2.. ko pompuan bukan laki. no hal la nak laga2 pipi. hik hik hik

mANisnyeR $oleRo iTu said...

ble blik utm?

nurulizzanieadnan said...

isnin malam
^_______^