Tuesday, July 13, 2010

hello JB

buat pertama kalinya aku menangis agak terok masa dalam bas otw balik JB..wuwuwuwuw..aku pun hairan kenapa aku jadi mereng macam nie sedangkan sebelum nie memang payah aku nak nangis bila berpisah dengan mak dan ayah kat Shahab Perdana..mungkin bila terkenangkan emak yang tak henti henti berpesan dekat driver bas suruh turunkan aku dekat Sri Putri..yelaaa..time tue aku sorang je kot budak UTM..yang lain lain semua nak pergi Singapore..haishhh..dekat Shahab Perdana pun sangat lengang..maybe semua students dah balik ke kampus masing masing awal lagi..aku yang nak praktikal nie boleh la balik lambat..mana masuk kelas kan..selalunya naik je atas bas aku terus tido..tapi kali nie tak..aku dok tsk tsk tsk sorang diri sampai la bas amek penumpang kat Bukit Mertajam..sepanjang perjalanan kepala otak aku dok rewind balik semua memori semasa aku dok kat rumah..yang syoknya lagu dalam bas pun dok suruh ingat mati laa ingat pengorbanan laa ingat mak ayah laa..haishhh..taw taw je aku tengah emo time tuh..=.=
sampai kat Bukit Mertajam ramai jugak orang naik..kebanyakkannya Cina..yang aku tak tahan apek mana pulak dok angkut durian naik atas bas..berbau okehhh..lagi laa aku tak boleh tdo..grrr grr grrr....entah kat mana aku terlelap jugak..dalam pukul 8 lebih aku pun sampai kat Sri Putri..time tue ezat dengan fareha dah dok tunggu aku..so ezat pun bawak la ktorang pergi umah dia..huhuhu..sepanjang aku kat JB nie aku stay kat umah ezat..lepas lepak lepak borak borak makan makan ktorang pun keluar pergi cari barang keperluan..mentang mentang la duit PTPTN masuk awal..hahaha..
keluar rumah pukul 1 lebih balik pulak dah nak dekat maghrib..haishh..tapi yang paling seronok dapat bergosip gosip dengan najua..so lepas nie mesti susah dah eh nak jumpa ko..tunggu bukak sem la pulak..
hhmmm...aku dah ngantok..tadi berjalan tak hingat duniaa..sambung esok lusa pulak..gud nite evrybody!









♥ ejan


Thanks for reading this entry ^___^

No comments: