Monday, July 12, 2010

gudbye ALOQ STAQ

semua dah ready..
semua dah packing..
tak cukup tangan nak bawak semua barang..
so terpaksa mintak bantuan kaki..
boley macam tue??

sedih nak tinggalkan rumah..
sedih nak tinggalkan bilik..
sedih nak tinggalkan mak..
sedih nak tinggalkan ALOR SETAR tercinta..

tapi nak buat macam mana..
orang kat sana lebih memerlukan aku..
kalau aku tak balik sapa nak praktikal kat SMK Convent Muar nanti..
huhuhu..think +ve..

tak sabar nak jumpa kawan kawan..
tak sabar nak jumpa bakal housemate..
tak sabar nak jumpa coursemate..
yang lagi penting tak sabar nak jumpa bestie..

sem baru nie banyak perubahan yang akan aku tempuhi..
menginap di rumah sewa..
mengajar students..
tinggal di tempat yang aku tak pernah pergi..

i'm gonna mish u ALOR SETAR....
MUAR...here i come bebeh...





p/s: doakan aku selamat pergi dan balik serta selamat segala galanya..








♥ ejan


Thanks for reading this entry ^___^

2 comments:

chocolate said...

i la bestie u kan..kan. cepat la balik.. ta sabar nk luah perasaan nih....... :'(

nurulizzanieadnan said...

mcm tau tau je u nih
tggu i dgn penuh kasih syg yee
hahaha