Saturday, July 10, 2010

terima kasih atas segalanya

kenapa boleh jadi tiba tiba tanpa angin dan ribut aku boleh demam sehari semalam? panas pulak tue..haishhh..adakah penangan 'homesick'?? nak mai sakit rumah kot mana kalau aku memang dok kat rumah lagi..tinggal lagi 2 malam sebelum aku meneruskan sem 5..yang buat aku terharu sangat bila mak aku datang nak teman tido sama sama nak jaga aku kononnyee..kan aku demam..hukhukhuk..2 3 kali jugak ler beliau berulang alik ke toilet semata mata nak basahkan towel then letak atas dahi aku..haishhh..bila balik rumah je boleh dapat layanan macam nie..dulu kat matrik memang aku selalu demam macam nie..tak pernah dok hostel kot..so semuanye kena urus sendiri..bila dapat panggilan dari mak je mulalahh sobss sobss sobss..bila dah besar sikit dapat masuk U dah jarang demam bagai nih..yang aku ingat last aku demam teruk sikit time sebelum nak pergi Singapore dulu..selepas tue aku da sehat walafiat sampai lahh semalam..tsk tsk tsk..
cukup cerita pasal demam..sekarang nak cerita pasal persiapan aku nak balik Johor..haishhhh..persiapan ape ke benda..habuk pun tak ada..semua dok cerca merba lagi..beg nak bawak balik sana still tak berisi..yang aku taw suruh mak masak sedap sedap nak bagi aku makan..hari nie laksa..semalam ikan siakap bakar + satay..kelmarin dadih buatan sendiri..esok macam nak request ayam percik pulak..mentang mentang lahh mak aku cuti ahad isnin so aku boleh arah itu arah ini ye..terima kasih eh mak sebab sanggup ambil cuti semata mata nak habiskan masa dengan kakak..terharu sih..padahal kat depan mak aku malu nak cakap macam nie..hahaha..tak pe..nanti ingat nak kasi url blog nie kat mak aku time aku dok praktikal nanti..so boleh lahh dia ikuti perkembangan aku yang jauh di mata tapi dekat di hati...aiseehhh..
ada satu benda yang aku bersemangat giler nak balik Johor..sebab? jeng jeng jeng..duit PTPTN da masuk kot..huhuhu..awal siot..tak pernah seawal nie..tapi bagus jugak..tak ada la aku nak mengharap ihsan PAMA buat sementara waktu..banyak lagi barang yang nak kena beli..mau beratus jugak rasanye..
sebelum balik aku nak jugak makan KFC..entah laa..tiba tiba aje..tadi malam memang dah nak pergi beli tapi abang balik lewat sangat dari gym..aku pun dah mengantuk..tapi esok mesti jadi..mulai pagi nanti dah kena belajar bangun awal pagi..lepas subuh dah tak boleh tido balik..kalau tak sebelum sebelum nie kalau tak pukul 11 atau 12 memang aku tak celik lagi..hahaha..yelaa..tido pun dah nak dekat subuh..so kena kembali menjadi manusia normal..kang aku kena repeat LM sapa nak jawab haa?
ehh ehh ehh..kenapa mak masuk tido bilik sebelah? kenapa tak masuk tido bilik aku? mentang mentang la aku dah cergas boleh melompat lompat tak macam semalam lembek lesu so mak pun dah kedekut kasih sayang ye ye ye..tak pe lahh..tak kesah pon..=.=












♥ ejan

Thanks for reading this entry ^___^

2 comments: