Saturday, January 23, 2010

payah aih!!

test tadi la......
hukhukhukhuk...
dapat separuh dari full mark pun da kira ok lahh..
bersyukur sangat2..

owh..
untuk pengetahuan suma semalam Sultan Johor da mangkat..
AL FATIHAH...


da setaun lebih aku bermaustatin kt johor nih tapi tak sempat lagi nak face to face dengan kerabat2 diraja johor..nanti aku grad bukannye sultanah johor yang kasi tapi untuk fakulti pendidikan maybe orang lain..sultanah akan bagi untuk budak2 FAB dengan untuk students yang 1st class je kot..ntah la..aku pun tataw sangat..wahhh!!da cakap pasal grad konon...latihan mngajar pun tak pegi lagi..berangan sehhh.....tapi tak salah kan??
hhhmmm..tiba2 rasa rindu rumah..dalam 20 hari lagi aku akan balik kedah..tak sabarnyeee nak g date..hehehe..tiket bas suma da ready sebulan yang lalu..ohh..aku rindu nak masak..da lama tak uji skill memasak aku..
kepada emak saya sila penuhi pemintaan kakak yang nak makan m
akanan2 ini:
  1. laksa
  2. mee jawa
  3. kek chocolate moise / kek batik
  4. sup tulang + air asam
  5. asam pedas keladi
  6. nasi lemak
  7. tapai
  8. nasik kenduri (arghhh...nak nasik kenduri gak!! lama dah tak pi makan kenduri..so kepada sapa2 yang nak kawen tuh time raya cina nih jangan lupa jmput mak dengan ayah aku..nanti kompem aku akan wujud untuk memeriahkan kenduri anda suma..kalau tak da sebarang jemputan aku akan paksa gak mak aku masak nasik kenduri...pengantin perempuannya adalah aku..err..pengantin lelaki???ada apa2 cadangan??

weeeee~~~

p/s: sure berat aku akan nek gila2 bila suma pmintaan aku tadi dimakbulkan..aku tak sanggup nak gemok lagik..oh tidak~~~




te amo,
..:ejanlicious:..


Thanks for reading this entry ^___^

2 comments: