Saturday, January 30, 2010

jumaat yang antinormal

kenapa jumaat??
nak taw kenapa??
sebab nie story pasal hari jumaat ler..
ape daa~~
bangun pagi tenyeh2 mata tgk jam kat hp da pukul 7..
owh..hari jumaat kelas pukul 8.30..
TAPI..
last week lecturer pengukuran cakap nak buat test..
TAPI..
satu haremm pa pun tak baca lagi..hahahahahaha..belagak pandai la saya bukan??sebelum tido memang ingat nak study
TAPI..
sibuk bekebun kat farm ville..pekebun tegar btol lah i nih..huhuhuhu..last2 study dalam bas sebelum nak sampai fakulti..dapat la ingat 3 or 4 slide..
TAPI..
aku da agak dah..test memang tak ada punya..wat gempak jek..sebelum nie pun da penah kena macam nih...lecturer cakap nak buat kuiz..
TAPI..
sampai abis kelas kuiz ke mana lecturer pun da merepek ke mana..da 2 kali janji nak wat kuiz tapi tak jadi-jadi..so moral of the story kalau lecturer pengukuran cakap nak buat test atau kuiz tak payah la percaya dan tehegeh-hegeh nak bukak buku study yea..hahahahaha
lepas kelas pengukuran ada kelas kimia organik biomolekul..sebelum tue ada gap 1 jam..time nih aku da rasa sumthing yang tak kena kat dalam sistem badan aku..aku buat bodo je laa...
TAPI..
dalam 20 minit kelas kimia aku da meluru keluar ke toilet..untuk pengetahuan u olls i nih jarang2 sekali keluar ke toilet time lecture..so kali nie memang tak tahan sangat laa...
lepas ehemmm ehemmm aku pun masuk la kelas balik..ingat kot da baik tapi dok macam tue gak..
TAPI..
aku tahan jek..lepas je abis kelas aku terus pecut keluar pegi tunggu bas balik kolej tanpa memikirkan orang lain di sekeliling aku..sampai makanan untuk lunch pun aku tak beli..nak terbe*ak la punya pasal..hahahahaha..
da balik bilik apa lagiii...
paham paham je la ek..da penat aku berulang alik gi toilet..huahuahuahua..
lepas tue online kejap terus tido sampai pukul 4 lebih..bangun jek terus pegi bilik najua layan cita hantu..tiba2 terasa lapar gila..aku tak makan tengah hari tadi..lapar siot..da la aku banyak buang so kena la refill balik apa yang da kurang..hahahaha..lepas maghrib terus pergi melantak dekat meranti..nie antara makanan yang kami order..maaf lah tak ada kfc atau pizza hut..hanya nasi putih, tomyam cendawan dan telur bungkus je yang mampu..hukhukhuk..


pedas


lazat


tada~~

kenyang kot weyh..time makanan baru je sampai najua beria komplen yang nasi ciput jek..lepas tue mula la bagi cadangan nak beli nasi tambah tak kesah la penuh pinggan pun..bila separuh jalan makan da penat nak habiskan..last2 saki baki lauk ktorang ratah jek..habis melantak singgah bilik najua sambung balik tengok cita seram tuh..memang seram siot..tapi layan jek..
OMG..hari sabtu pun nak kena bangun awal2 pagi..untuk apa??untuk seminar keselamatan apa ntah..dah la pendaftaran pukul 7.30 pagi..awal gilaaa..hari biasa pun masuk kelas pukul 8..alahai~~..malas ahh tambah2 time weekend..time nie la nak bangun lewat pun..dah la smpai kul 1 plak tuh..bosan+meluat+mengantok..itu saja untuk kali ini..bye!!














te amo,
..:ejanlicious:..


Thanks for reading this entry ^___^

2 comments:

chantek said...

sedapnye aya tgk!!
nk ckit...

nurulizzanieadnan said...

jmput laa...huhuhu