Monday, January 18, 2010

hari baru hari keliru

bismillahirohmanirrohimmm...
bersyukur sgt sbb saat ini aku masih dberi pluang utk mghirup udara yg kian trcemar ini..bangun pagi terasa amat malas..subuh pun trpksa dkejutkan oleh rumate even dia ABC (hanya org trtntu je taw pe mksud ABC)..huhuhuhu..hari nie klas start kul 10..klas bi yg pukul 2 batal..sir ada post announcement kt fb..so klas 2 jam je laa..bangun pkul 8.30 slpas tdo balik after subuh..bangun2 je trus capai baju kurung n tdung then iron..da slesai suma baru la pegi mandi..abis je mndi trus siap2..pakai contact lense..tempek foundation n compact powder..letak blusher n eye liner..last skali calit lip gloss..yeahh!! dh lawa..(hehehe..maaf la klu prasan)lalalalala...tiba msg masuk..msgnye brbunyi mcm nie:

from: spk-oral b
" maaf saya tak sihat hari ni. kita cancel kelas minggu ni. kelas ganti kita akan bincang minggu depan. pls inform yg lain. Pn nora..."

wth....aku da siap lawa2 dowh..aku rasa mcm nk kuar g cs je cmnie..pakai bju kurung segak2 then layan cita pocong..buleh dak tataw??huahuahuahua..dapat je msg pasal kelas batal aku trus g toilet inform rumate aku pasal klas batal nih..waaaaaaa.....naseb dia mmg baek..tak smpat lagi nk bazirkan alatan kosmetik..kesimpulannya aku dok dalam bilik blawa lawaan dan berwangi wangian..
ada hikmah juga la kelas batal..aku buleh siapkan induction set yg nk kena present esok, slide microteaching n lesson plan..cuak ahh nk tunjuk aku punya set induction..ntah pape jek..hope para pnonton trhibur yea..dannnnn yang paling cuak pasal microteaching aku...aku da kena ajar kt dpn dowh..wat demonstration experiment voltaic cell lagi..aku takut sgt experiment aku tak menjadi..macam mana tiba2 jarum voltmeter tak terpesong??malu aihhh..maw tak gelabah aku..so encik voltmeter, abang-abang klip buaya, kakak-kakak bikar, cik adik manis sodium chloride dan pelakon utama time experiment nanti iaitu yang tersayang magnesium ribbon serta yang dicintai copper plate akan perform da best..cayaaa dowh!!
benda yang palingggg wat aku runsing skarang nih selain benda alah di atas ialah aku punya
KIMIA TEST!!! hancusss aku rasa..satu pa pown tak study lagi..asyik2 berladang jek..tapi...aku akan wat da beshhhhh utk test kali nih even aku tak minat kimia organik bagai nih...
okey la sayang2 kuh..ngantuk sudaa~~tapi nk kena jenguk juga note sebelum tdo..atleast aku taw la nak bagi nama kat molekul2 amine yang merepek meraban tuh..
salam sayang dari saya..selamat malam suma!!









te amo,
..:ejanlicious:..

Thanks for reading this entry ^___^

No comments: