Saturday, January 1, 2011

WELCOME 2011

Assalamualaikum readers~

yeahhh..masa yang ditunggu tunggu..kejap lagi pukul 10 malam aku akan pulang semula ke UTM..90% barang da siap packing juz tinggal benda remeh je yang belum bawak masuk beg lagi..ouh kali nih luggage aku memang berat dari biasa..macam macam aku sumbat..so far yang komfem aku akan bawak balik 3 beg macam selalu..tapi kadang kadang terpikir jugak nak tambah lagi 1 beg..then bila pikir balik tak cukup kaki tangan plak nak bawak..so pandai pandai laa aku sumbat..tsk tsk tsk..

btw, KTHO sila tunggu kedatangan penghuni baru macam saya yeaa..eh tadi mood nak balik UTM da macam spoil sikit sebab time table untuk sem 6 nih ada banyak yang salah..so dah pening nak ikut yang mana..haishhh..

last but not least doakan aku selamat sampai ke JB yeaa..ada lah dalam 10 ke 12 jam aku dalam bas nanti..balik malam tak penat sangat sebab aku akan tido je dari alor setar sampai lah ke JB..hahaha..lagi satu kejap lagi kat Shahab Perdana sure sesak gila..tak suka ah ramai ramai orang..hehhhh..

HAPPY NEW YEAR people~









♥ ejan

Thanks for reading this entry ^___^

No comments: