Thursday, January 13, 2011

FIRST ASSIGNMENT


hai readers~

saja syok sendiri nak tunjuk assignment pertama untuk sem nih..dah lama kot tak buat assignment..format suma dah lupa..otak pun still dok beku time nak siapkan assignment nih..yelaaa..last sem aku kan praktikal..mana laa nak ada assignment bagai nih..haishhh..

assignment sosiologi nih baru siap semalam..dalam pukul 2 pagi jugak laa baru aku settle dengan print semua padahal dah seminggu kot lecturer kasi suruh siapkan..again and again.........aku memang suka buat kerja last minit padahal aku takde buat apa apa pon hari sebelumnya..=.="

yang sakit hatinya time kelas petang tadi, lecturer tak nak terima kot assignment aku..I mean assignment kami semua sebabnya dia nak suruh hantar by emel..helloooooooo..tak cakap awal awal..penat je aku print sambil mamai mamai..yelaaa..dah pukul 2 kot..time tido aku tuh..so apa boleh buat terpaksa lah aku buat roket then main terbang terbang kat dalam bilik untuk recycle balik paper yang dah guna sabar jeeeeee.....

lagi satu mungkin ada hikmah kot kenapa tak perlu hantar assignment yang dah print sebabnyeee aku tersilap tulis kursus subjek nih kot..actually SPP 4052 SOSIOLOGI DAN PROFESIONALISME PENDIDIKAN bukannya sosiologi dalam pendidikan..haiiyaaaaaaaa..kan dah cakap..buat lagi assignment last minit..padan muka aku..nasib baik boleh edit balik then hantar semula kat lecturer..yay!








♥ ejan

Thanks for reading this entry ^___^

No comments: