Wednesday, January 5, 2011

kisah petang tadi~

Salam semua..
ya ya tau..dah lama tak update blog sejak sampai kat UTM..bukannya bz tapi malas..hahaha..banyak cerita nak share sebenarnya tapi biar lah satu satu yeee..

ini kisah petang tadi..azam baru kononnya petang petang nak pergi jogging..almaklumlah setiap hari kecuali hari khamis kelas habis pukul 1..so balik bilik tak kan lah nak tido je kan..apa kata buat kerja berfaedah sikit..sambil jog boleh la cuci cuci mata tak gitu?? hahaha..

lokasi petang tadi sekitar tasik utm berhampiran Pusat Kesihatan sehingga lah ke KRP then singgah Meranti..dah maghrib baru sampai KTHO..jauh kot..dah tuh ada pulak yang tak percaya yang kami jalan kaki je dari L12..diorang cakap kami naik kereta..hellooooo...dah lencun macam nih ko cakap naik kereta?? gggrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!





permandangan di tasik UTM..actually UTM nih banyak betol tasik..nie salah satunya..


beria cakap nak pergi jog..alih alih aku pakai selipar jek..NS pulak dengan crocs..yang tak boleh belah lagi siap pakai jeans tuh..hahaha..so kesimpulannya bukan laa jog pun..juz jalan jalan sedut udara segar dari buang masa jog atas katil jeeeee...-____________-


yeahhh..she is my bestie..1st nite kat UTM aku dah tido kat bilik dia sebab aku takut nak tido sorang..nasib baik depan bilik aku jeee..siap angkat tilam segala..tapi sekarang dah berani tido sorang you..hikhikhik..tapi tapi tapi time nak mandi mesti nak pergi mandi sama sama..eh eh tapi toilet asing asing laaa..weekkkk~


dia memang super duper slim dari aku..waaaaaaaa~


mata aku gila besar time nih..macam juling pon ada..hahaha..nih NS yang edit..siap suruh aku upload lagi kat sini..hehehehe..tq sayang~

kesimpulannya memang penat gila kot petang tadi..dah macam round semua kolej lingkaran dalam pulak..balik bilik mula rasa sakit sana sakit sini letih sana letih sini..nampak sangat aku tak fit..wuwuwuwuwu~

ok readers..esok aku ada kelas awal pagi..so mau stop kat sini saja..lain kali aku akan update pasal bilik single aku yang comel nih..hihihi..
btw, thanx for reading this entry! nyte everyone~







♥ ejan

Thanks for reading this entry ^___^

2 comments:

NS said...

tipuu! ko lagi slimm!

nurulizzanieadnan said...

ko saje je ehhhhhhh...............