Tuesday, May 31, 2011

MAJLIS MAKAN MALAM KORPORAT Bakal Graduan Fakulti Pendidikan 2010/2011

Tarikh: 12 April 2011

Tempat: Puteri Pan Pacific Hotel, Persada, Johor

Masa: 8.30 malam

Tema: Korporat / Formal



akibat kemalasan yang melampau baru sekarang nak update entry pasal Fakulti Dinner nih..dah lebih sebulan baru terhegeh hegeh bukak balik folder gambar gambar time dinner hari tuh then edit edit sikit..heuheuheuheu

yeahhh..ini dinner untuk bakal graduan atau bahasa yang senang nak faham budak final year sekarang lah yang akan konvo (kalau tak extend lah kan..hehehehe) bulan september nanti..tapi aku bukan final year lagi..kenapa aku boleh terlibat dengan dinner untuk budak final year?? jeng jeng jeng..sebabnya aku salah sorang yang jadi tulang belakang untuk dinner kali nih..macam orang penting jugak lah kan...*perasan*
tugas aku adalah menolong Puan Azura, staf di fakulti untuk siapkan buku aturcara dinner..kiranya dalam buku tuh ada la tentatif majlis, nama-nama pensyarah, senarai nama pelajar final year siap dengan gambar, alamat, no telefon dan emel lagi..dah macam majalah sekolah pun ada..huhuhuhu

so disebabkan sumbangan aku untuk dinner nih maka pihak fakulti telah support RM50 setiap sorang untuk 4 orang termasuk aku untuk attend dinner dengan budak final year..untuk senior senior pulak diorang memang free sebab UTM support..tapi kami yang lain bukan budak final year so fakulti ler yang support..hehehehe


muka depan buku dinner..setiap sorang dapat 1 ye..design depan nih ilham dari aku..siap design dalam pukul 4 pagi lebih..then pukul 8 pagi lepas tuh ada quiz KAB..dah la tak study langsung..last last tiru orang 100%..ok tau memang salah aku..memang tak patut aku tak study langsung =.="


susunan kutleri di setiap meja


menu untuk malam itu..semua di serve oleh pelayan pelayan hotel..so tak payah nak berebut beratur nak ambil makanan..semua dapat sama banyak..hehehehe


mixed green salad with thousand island dressing..1st makanan yang diorang serve..untuk orang yang vegetarian mesti suka yang nih..tapi aku?? hehhhh..bab bab sayur mentah nih kureng sikit..so aku hanya ngap telur rebus je..yang lain sorryyyy lah yeee..tak serasi pulak dengan tekak I..hehehehe


membazir youuuuuuuu...ok dah cepat bawak mai yang lain =.="


bread roll and butter


broccoli soup..tak sedap! dekat pizza lagi sedap..hohohoho


main dishes untuk malam tuh..grilled chicken with black pepper source + buttered rice + garden vegetables..yeahhh..yang nie sedapppppp!!


lepas tuh diorang serve ini pulak..creme caramel


last sekali boleh pilih nak tea or coffee..so aku pilih tea =)


persembahan pelajar


rakan rakan yang lain..arif dan shahafiz..kami 1 meja..


yeahhh..persembahan dari semua budak final year FP..jimat sikit..tak payah nak bayar upah..hehehe


sambil minum sambil dengar salah sorang alumni FP berucap


disebabkan tak kenal sesiapa time dinner nih kecuali sorang junior aku, Sarah dan 2 orang mamat tadi maka kerja kerja menggedik di depan kamera semakin terbantut..akibatnya terpaksa snap pic sendiri untuk dibuat kenangan..ye ye ye memang sedey T____T


dah nak balik baru suruh junior tolong snap kan gambar sebab jeles dengan orang keliling pinggang dok bergambar tak habis habis..takpe takpe ko tunggu lagi setaun time dinner final year untuk batch aku..ko tengok la setiap kamera mesti ada muka aku punya..hahahahhaha
*baru perasan dinner kali nih aku tak beria sangat dalam berfesyen..yelaaa bukan dinner untuk aku..bagi chance lah kat senior nak melaram..aku yang junior nih hanya mampu menangis dalam hati dok tengok baju orang tuh cun baju orang nih vouge baju dia tuh lawa =.="

sem nih je dah 3 dinner aku attend termasuk Masquerade Night dan Retro Night..banyak gak duet berhabis untuk ketiga tiga dinner nih..tapi bab bab duit belakang kira..yang penting sekarang adalah kepuasan..hahahahaha

adakah sem depan lebih dari 3 dinner yang akan aku attend?? dah laaa..kalau banyak sangat pergi dinner dah naik buntu pikir nak pakai apa..sekarang tunggu dinner yang temanya pakai baju kurung..boleh pakai baju kurung kuliah je pergi dinner..tak perlu nak pening pening sangat..huhuhu

ouh sebelum terlupa nak say thank kat pencuri hati sebab bersusah payah carikan aku kasut hitam yang bertutup untuk pergi dinner kali nih..sanggup pinjam dekat membe perempuan dia lagi tuh..terharunyaaaaa~

ada kes kena marah dengan orang tuh lepas balik dari dinner..sebab apa kena marah?? malas nak cerita..benda dah lepas..
sampai sini saja entry untuk kali nih..bubye!








♥ ejan


Thanks for reading this entry ^___^

No comments: