Monday, November 16, 2009

destinasi yang mnjadi rahsia




ari nie aku xbuhsan lg..korang taw nape aku xbosan?jeng jeng jeng......aku telah mengambil kputusan utk kluar dari kepompong aku...pagi2 lg aku da bgn dan bersiap2 utk kluar...untuk makluman suma kali nie aku kluar brsma dgn adekku...kami ke destinasi yang masih dirahsiakan dari pngetahuan umum...saja nak wat suspen..huhuhu...kami ke sana dgn menaiki moskito bernombor plat KBU824 kesayanganku...lebey kurang 10 minit prjalanan kami pun smpai ke tempat yang dituju...mula2 sebelum masuk, beg kami diperiksa terlebey dlu...(elehhh...kami xbwk snapang lar mak guard)..kemudian sebaik sja kaki kami melangkah ke pintu masuk, suasana tba2 menjadi sunyi sepi...rupa-rupanya kelihatan di setiap ceruk bangunan ini sign 'dilarang membuat bising', 'tolong senyap' dan kata-kata yang membawa maksud diam...ramai students yang dtg melepak di sini bersama buku2 disisi...pada pndangan aku, mereka ini adalah pelajar2 dari serata sekolah di alor star yg akn mnduduki spm yg bkl mnjelang lagi 2 ari...ouhh..bru aku tsedar yang mereka juga sma seperti adekku ke hulu ke hilir mghafal sejarah tanah melayu, asia tenggara, eropah dan bla bla bla dgn harapan dpt score A1...sesuatu yang boleh dibanggakan dsni adalah lebih daripada separuh pengunjung di tempat ini adalah lelaki...syabas!!! adek2ku...huhuhu...blajar rajin2 yea...mata jgn asyik dok usha org jek...dari jauh dari tempat aku online ini kelihatan adekku brsma temannya tekun mghafal isi-isi penting dalam subjek sejarah...tba2 tringat plak time aku amek spm 3 taun yg lepas...mmg saat2 mcm nie la prlu struggle abis2an...untuk adek2 aka junior2 yg brada di dpn ku nih i wish u all best of luck and do ur best in ur spm....bg mak pak bgga naa....huhuhuh...tp mcm xpcaya plak aku brada di bngunan ini yang telah lama aku tgglkn...kali terakhir aku mnjejak kaki disni time aku form4 rsanya..hhmm....xdala byk prubahan sgt pown...still mcm dlu gk...prut pun da lapar...prlu kluar mncari mknan....old delight!!!!!!!!!!!..........tggguuuu kdtgnnn kuuuu.........






tidak lagi mnjadi rhsia....bangunan perpustakaan awam negeri kedah..



aku pura-pura study...(nk snap pic nie pun kna sorok2 sbb mak guard asyik dok ronda jek)


aku lapar weyh...jom melantak di old delight...

my sis..nurul izzatie adnan





te amo,
..:ejanlicious:..







Thanks for reading this entry ^___^

No comments: