Wednesday, November 11, 2009

5 hari





hari nie aku bangun pukul 12.30..memang time mcm nie la aku bangun bla ada kt umah..actually time study week ritu memang la xckup tdo..pnah satu ari tue lepas subuh baru aku tdo..huhuhu..so skarang nie la time yang sesuai untuk aku topup blek sgala msa yg prlu aku pruntukkan untuk tdo..hehehe..masuk ari nie da 5 ari aku stay kt umah..mcm rutin aku sblum2 nie kalau nk mkn kna la masak sndri..slalunya aku da tak breakfast..trus lunch..yelaaa bgun pun da tgh ari xkan la nk breakfast lg kot..huhuhu...aku bangun je trus g mandi...pastu trun dapur masak..smalam lagi mak aku da pesan swuh masak udang dengan sayur lobak putih..hhhmmm...pkir punya pkir aku mengambil keputusan nak masak sambal udang tp yang peliknya aku tak nampak la plak lobak putih dalam peti ais..maybe arnab da curi makan kot time aku tdo td...huhuhuhu..akhirnya tak smpai sejam kemudian aku da selesai masak nasi dan sambal udang termasuklah ikan goreng yang tidak termasuk dalam menu aku ari nie..simple je kan lunch aku ari nie..nak wat cmna...lauk orang bujang la katakan..huhuhu...lepas je makan aku layan la cita sekar kat astro prima...da lma tggal so da tataw pangkal hjungnya..bosan la..aku keseorangan di umah nie..nk lepak2 kt luar tiada teman..ramai membe2 aku belom abis diorang punya final lagi..nak layan cita korea macam xda mood jek..ntah la...dalam dok mngelamun sorang2 nie tba2 tpkir final aku ritu..macam hampeh jek..actually subjek radiokimia dan kimia analisis..tapi yang paling aku riso radiokimia la..walaupun subjek tue 2 kredit tp aku btol2 riso..kalau nak ikutkan lulus memang la aku da lulus mengikut carry mark yang aku dapat...tp aku nak sekuarng-kurangnya B+...eerrr...macam payah je nk capai target tue..hhhmm...tawakal je la...lagi 1 subjek yang aku xpuas ati skarang nie ialah islam dan isu-isu semasa...mengikut senarai tampal yang aku da check time mggu exam ritu aku dapat B- jek..masalahnya skarang aku nie beragama islam so macam mna la subjek macam tue aku bleh dapat B- je..yang peliknya budak2 cina seksyen aku leh plak dapat B..mengikut teman2 aku di seksyen dan pensyarah yang lain, students seksyen diorang suma dapat A..xkesah la A+ ke A ke or A- janji dapat A...cuma seksyen aku je yang dapat result terok2..nak kata group aku punya presentation xok xda la plak..sumanya ok jek..hhhmmm...ada membe2 aku yang minta kat pensyarah nak repair assignment blek...pensyarah aku tue kasi tapi dia cakap belom tentu gred ktorang akan dinaikkan...aiii...nampak sangat nak meruntuhkan semangat jek...da la time tue kami semua bertungkus lumus nak mencari konklusi pasal radiokimia...so last2 assignment xrepair, exam radiokimia pun hancus...punya la payah soalan...macam xbebaloi jek stay up malam2 tapi xleh jawab gak..pasal islam dan isu2 semasa aku harap penyarah aku yang kacak lagi baek ati tue akan naikkan ktorang punya gred..aku taw result dekat senarai tampal bukannya tetap lagi...hope ada prubahan yang bleh mengembirakan aku...huhuhuhu...yang pasal radiokimia tue aku berserah jek..kalau ada rezeki aku dapat result xbrapa nak elok aku trima je..target aku untuk radiokimia sekurang-kurangnya B+ tapi macam mustahil jek nak dapat..hhmmm...tawakal je la...da banyak aku membebel nih...tangan pun da lenguh mnaip...japg parents n adek aku da nk blek...so kna la kemas2 pe yang ptut..daaa~~~








te amo,

..:ejanlicious:..


Thanks for reading this entry ^___^

No comments: