Sunday, November 29, 2009

bufday celebration

Seperti yang dijanjikan hari nie AKU dengan DIA keluar hangout sesama for my bufday celebration..janji nak layan cita senario tapi show time lambat sangat so kami decide nak tengok cita 2012..ramai juga orang especially bebudak skolah..almaklumlah da cuti skolah lar katakan..cita nih memang gempak ahh..banyak unsur-unsur suspen yang bisa menggegarkan jantung..(poyo jek!)..semangat kekeluargaan ada ditonjolkan dalam watak Jackson yang berhempas pulas nak selamatkan dia punya family dan orang-orang yang ada dalam kapal..time paling dasyat bla gelombang tsunami datang dan semua hidupan ditelan bumi..kiranya macam kiamat lar..tapi aku terpikir yang cerita nie sama dengan kisah Nabi Nuh (kalau tak silap) yang bina bahtera untuk selamatkan rakyat dan binatang peliharaan daripada ditelan bumi..dalam cita nie pun suma binatang diangkut naik skali atas kapal..selepas abih cita nih DIA ada cakap “cita 2012 nih mengarut jek..kalau btol2 kiamat tak akan ada seorang pun yang terselamat..” hhhhmmmmm.....btol gak ek..alaaaa....nama pun cerita kan..huhuhuhu..BTW memang tak rugi ahh beli tiket untuk cita nih..so pada sesapa yang blom tengok lagi cita nie kunjungilah pawagam berhampiran rumah anda..hehehehe..cita senario plak aku ingat nak cari dvd yang pirate punya kat pasar malam..keluar dah kot..gagagaga..abis je cita perut pun da rasa lapar..so AKU dan DIA pergi makan kat pizza..DIA janji nak belanja aku makan pizza dah lama asalnya..baru kali nie ada kesempatan..DIA ada kasi aku present..excited ahhh..DIA kasi speaker HELLO KITTY...gilaaaa cuteee....AKU memang addicted dengan hello kitty..thanks sayang.....nie yang i sayang u lebey nih..huhuhuhu..abis je makan AKU dan DIA pun balik...sebelum AKU balik UTM kami ada janji nak jumpa lagi..see u soon!

..DIA..



..cute kitty..



te amo,

..:ejanlicious:..


Thanks for reading this entry ^___^

No comments: